Terug naar overzicht
Hey, Ik denk dat ik onze uitnodiging daar zal kleven (staat ook een foto van ons op) met een lief gedichtje eronder (als het lukt, schrijf ik dit zelf).Vervolgens wil ik (weet niet of het bestaat desnoods zelf te maken) dat er in het gastenboek kadertjes staan met daaronder lijntjes. Zo kunnen ze hun wens op de lijntjes schrijven en kan je in het kadertje nadien een foto van die mensen plakken. Als je dan binnen 20 jaar dat boek opendoet weet je nog perfect wie dat ook alweer geschreven heeft.Heeft er iemand zoiets gedaan? Of weet iemand waar je zo'n boek kan kopen? Grtjs,Vicky
Een wensboom vind ik ook heel leuk. De boom zelf kan je in je tuin planten als aandenken en de kaartjes bewaar je in een mooie doos of in een album of je kadert ze in rond een trouwfoto van jullie of...
Je zou de kaartjes van een wensboom natuurlijk ook in een album kunnen plaatsen met de foto's van je feest. Vooral als je werkt met van die wegwerpcamera's op tafel kan dat een leuk effect geven. @ Vicky: volgens mij heb jij het over een memoalbum. Vele merken bieden zowel fotoalbums als memoalbums aan. Bijvoorbeeld van het merk Walther: http://www.trouwalbumwinkel.nl/a-13022320/-/me-122-ti-amo-memoalbum-22x21cm
Hey Leontine, Bedankt! Ik vind dat er echt leuke memoalbums tussen zitten.Grtjs,Vicky