Terug naar overzicht
Bij La Tiara verhuren ze kleedjes voor 300 euro. Maar om nu nog een echt nieuw trouwkleed te vinden? Retouches kunnen niet meer he. Bij cachet misschien eens binnenspringen, of bij www.ziri.be. T schijnt dat er in de carnotstraat wel paar goedkopere winkels zijn (meestal buitenlandse winkels) waar kleedjes goedkoper zijn. Veel succes nog. Langs het internet (buitenlandse sites) kon je ook kopen voor jou prijs maar is meestal toch 2/3 weken om op te sturen. Hoe komthet dat je er nog geen hebt? Goh amai je hebt stress nu denk ik, MAAR denk nu alleen nog aan je kleed en ga alle winkels af en dan lukt dat nog !!! Grtjs
Je kan ook eens bij de winel PéC kijken op de meir. Die hebben een hele collectie avondkledij minder en rond 100€ succes
al s gekeken op e-bay?? veel moed en succes!
Vroeger toen ik een paar maatjes meer had ging ik geregeld winkelen bij ulla popken en miss etam. Misschien hebben ze daar mooie avondkledij?
Ja maar Ulla Popken heeft pas vanaf 200 euro avondkleding. Tja waarom nu pas? Omdat mijn tante onlangs gestorven is en mijn hoofd en niet naar stond? Bedankt Sabrina ik zal daar zeker eens gaan kijken. Tja een nieuw kleed hoeft niet en alles aanpassen kan mijn toekomstige schoonmoeder dus dat is het probleem niet. Mja online kijk ik niet want het zou moeten lukken dat er net iemand zo lang en breed is als ik he. Heb via La Tiara al 2 winkels gekregen zoals idd in de Carnotstraat maar daar paste ze niet. Als er iemand nog een winkel weet laat maar iets weten. :-) Mvg
Zou ik hier iets van kopen? http://www.supersizefashion.nl/avondjurken/avondjurken-voorraad.html Wat denken jullie? Het past wel in het budget...
Ohja zie net dat de levertijd 5 tot 8 weken is. Woops!
Ik heb die site hier nog al zien passeren, maar ik betrouw dit toch niet echt... Zo staat daar o.a. een jurk op met als foto eentje recht uit de catalogus van Linea... Lijkt me toch wat verdacht...
Ik kan je wel info geven ivm een kleed op zo'n korte tijd, maar is wel niet over een winkel in Antwerpen, als je interesse hebt post je maar eens een privé berichtje, want er zijn hier bruidjes die me kennen, en voor hen moet het net wel een geheim blijven!
Kijk eens in de rue Brabant in het Noordkwartier in Brussel! Ook voor suitekleren zit je er goed, die marrokanen en Turkse winkels hebben prachitge dingen tegen lage prijzen
Al eens gaan kijken bij anne Sophie op de Bredabaan in Brasschaat? Daar hebben ze ook veel en betaalbaar!! Veel succes!
rue brabant is een aanrader, mijn zus heeft ook een maatje meer en een 2tal maand geleden vond ze er haar jurk voor 100euro, en je ziet het er echt niet aan...
couture anny in gent! voormuide, zij heeft misschien nog kleedjes hangen van 2010, die je direct kan meekrijgen! (ze heeft ook grote maten) succes en alvast een prachtige dag toegewenst!
Haykes wens je een wit trouwkleed? indien niet heb ik nog een donkerrood suite kleed van maat 50, in maart gedragen op huwelijk van mijn broer... er zijn geen 'retouches' aan gedaan geweest, enkel de onderste zoom... Moest je interesse hebben, laat gerust iets weten! Groetjes
Bedankt iedereen. Ik zoek een winkel liefst op de Meir daar ik geen vervoer heb. Ik ga is in sommige winkels kijken en jullie mogen hier reageren of mij een pvbericht sturen. Bedankt voor jullie reacties