TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
5-12-2010 15:07:23
Hallo Melanie!
In het Lindenhof in Deerlijk zijn wij niet meer geweest, omdat we ondertussen een zaal hadden gevonden. De Schaapsdreef in Lichterverlde sprak ons dan minder aan, dus daar zijn we ook niet geweest.
Maar in de Vossenberg zijn we wel geweest, en ik moet zeggen dat het er voor ons heel aantrekkelijk uitzag. Ook al veel positieve commentaren over gehoord trouwens van andere feesten.
Ze zijn momenteel een nieuwe zaal aan het bijbouwen die tegen mei 2011 af zal zijn. Op 3D ziet ze er alleszins héél tof uit (met een zwevend deel boven het water onder andere). Wij waren dan ook sterk geïnteresseerd in die zaal (hun andere zaal, de Reynaert-zaal leek ons toch wat te groot), maar hebben het risico niet durven nemen omdat wij op 01/06 trouwen en dachten: "stel nu dat die zaal net niet af is tegen onze datum", het kan hé?!
We hebben de menu's meegekregen en daar zaten heel wat betaalbare menu's tussen hoor!!
Veel succes!
|
|
Sarah
17-12-2011
|
5-12-2010 15:31:25
Hey,
Wij trouwen in Ter Eeste in Roeselare. Hele mooie zaal en we hadden er ook al heel wat positieve dingen van gehoord. Anders heb je ook nog Maelstede & Huis van Wonterghem regio Kortijk.
|
|
Celesta
22-10-2011
|
5-12-2010 16:13:37
Het sacrament in roeselare is een kapel, kan ook een leuke locatie zijn voor je feest. Op onze datum was deze al bezet, maar misschien iets leuk voor jullie.
De prijs valt heel goed mee, en je kiest er zelf je traiteur.
|
|
davina
6-5-2011
|
5-12-2010 18:38:00
het vijverhof in wevelgem, super schone zalen en heel goed van prijs, ongeveer 70euro per persoon alles in
|
|
jeff
27-8-2011
|
5-12-2010 18:49:47
vijverhof in wevelgem is een mooie locatie en lekker en ook héél centraal gelegen!
|
|
eline
20-5-2011
|
5-12-2010 19:29:03
hoi hoi
ik ben van Menen
wij trouwen in Roeselare in Ter Eeste
Echt de moeite om er eens een kijkje te nemen
Groetjes Eline
|
|
steph
21-8-2010
|
5-12-2010 20:06:22
Ons feest was in het Lindenhof en het was super. De zaal is prachtig, het eten was zeer lekker en voldoende. De bediening was in orde. Qua prijs zijn ze vergelijkbaar met andere zalen in de buurt die wij hebben bezocht, zoals het Vijverhof en Huis van Wontergem. Maar de zaal vonden wij de mooiste van de drie.
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
6-12-2010 7:50:27
Wij doen doen het in het Vijverhof... De andere keuze ging vallen op Ter Eeste wegens de aparte locatie mar ik vond de prijs wel tegenvallen ...
|
|
Philip
10-9-2010
|
6-12-2010 12:03:58
Wij zijn getrouwd in Huis van Wonterghem in Kuurne
en volgens ons echt een aanrader!
ze doen echt hun uiterste best voor het koppel en ook het eten is subliem
de zaal is er ook tip top en supergezellig!
Groetjes
(wij zijn ook naar Ter Eeste gegaan, maar ook door de prijs die niet genomen...
en Lichtervelde of Hooglede vonden wij beetje ver, omdat het dichtbij ook kon...)
|
|
Babs
13-8-2011
|
6-12-2010 13:29:15
Hoi,
Wij trouwen in het Lindenhof volgend jaar. Heel mooie zaal, vriendelijke mensen en lekker eten! We zijn ondertussen al eens gaan proeven met onze ouders en het was heel erg in orde! We hadden al enkele zalen gezien maar dit had voor ons het meeste uitstraling.
Groetjes
Babs
|
|
Melanie
21-5-2011
|
7-12-2010 8:28:42
Wij hebben nog gewerkt in het vijverhof en het is daar inderdaad heel goed maar de charme is er voor wat af. Daarmee dat we liever iets anders zoeken met dezelfde prijs/kwaliteit. Cofar vond ik niet zo gezellig en Ter Eeste nogal duur....Fabriekspand heb ik vernomen dat er niks meer vrij is.
Denk je dat je Lindenhof kan vergelijken met Huis Van Wonterghem? Ik heb al veel gemengde reacties gehoord over Lindenhof daarmee dat ik nogal bang ben. Ik wacht nu al een week op een prijsindicatie maar nog niks vernomen.
Open huis in Staden vond ik ook aantrekkelijk maar het schijnt dat de prijs serieus gestegen is bj vroeger (2000€ huurgeld + verplicht met hun traiteur). Het Sacrament ziet mijn 'man' niet echt zitten...
Dus voorlopig Lindenhof en Vossenberg die me wel iets lijken. Alhoewel de zaal Vossenberg me nogal groot lijkt voor 130 personen...
Pff ik weet het allemaal niet meer....
|
|
daphne
27-8-2011
|
7-12-2010 11:36:59
Ben zelf nog niet naar Huis van Wonterghem geweest, maar toch wel al positieve reacties ervan gehoord. De Oude Melkerij in Gits is ook een zaal... kdenk van prijs redelijk goed meevallen. Kasteel Aertrycke hangt af van Passim... vind ik wel mooi maar weet niet van eten enz. of dit meevalt. Ik ken ook een koppel dat z'n feest geeft in De hoop in Waregem maar heb ook nog geen reacties gehoord... Nog enkele andere: Vijverhof, Cofar Rumbeke (hoewel ik denk dat dit niet meer zo wauw is...), Park Rodenbach (ligt dichtbij Ter Eeste, Roeselare), Domein Carlton Kortrijk, Ons feest gaat door in Ter Eeste... is wel een prachtige zaal, vind ik toch...
|
|
daphne
27-8-2011
|
7-12-2010 11:37:35
oja, Fabriekspand in Roeselare is ook mooi, maar redelijk prijzig (van horen zeggen) en eigen catering...
|
|
Melanie
21-5-2011
|
8-12-2010 8:31:24
Fabriekspand was volzet, Vijverhof heeft voor ons persoonlijk wat charme verloren aangezien we daar nog gewerkt hebben. Schitterende feesten dat wel maar is puur persoonlijk, ik zou liever trouwen waar ik me bruid voel en niet ex-collega. Nog ervaringen?
|
|
funfoto
|
9-12-2010 21:59:50
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|