Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

199 dagen!

6-12-2010 11:40:47
er staat geen 2 meer op mijn teller! nog maar 199 dagen en dan is het zover!
ondertussen hebben we toch al heel wat geregeld:
- zaal + traiteur
- dj
- fotograaf
- ringen
- jurk
- vervoer
- gemeentehuis

Is er iets wat ik zeker nog zo snel mogelijk moet regelen? of zit ik goed op schema?

wat is het volgende wat ik kan doen?
we zijn al eens aan het zien voor de huwelijksreis: iemand nog bestemmingtips? we proberen de kosten een beetje te drukken aangezien we ook aan het bouwen zijn. kent iemand een superlocatie die toch niet te ver is? maar waar je wel het idee hebt dat je op een paradijsje bent?

ik ben ook al aan het denken over de uitnodigingen? ik was misschien van plan om dit zelf te doen. Heeft iemand hier ervaring mee? is AVA een goede winkel voor het materiaal te halen?

de getuigen willen we bij de feestdagen officieel vragen. iemand nog leuke ideetjes?

groetjes!!

Tamara
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 454

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik6-12-2010 21:01:43

Bij mij nog 208 dag op de teller. Bij ons is het volgende al in orde:
- feestzaal
- kerk
- gemeentehuis
- fotograaf
- vervoer
- dj
- trouwkleed
- lingerie, schoenen, juwelen

Ik denk dat we goed op schema zitten.

Ik ga de getuigen ook tijdens de feestdagen vragen.
Ik ga een pen kopen met hun naam op en steek er een kaartje bij:
Hou deze pen goed bij,
want op 2 juli zouden wij graag hebben dat je ze gebruikt
om je handtekening te zetten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...