Terug naar overzicht
Hey Elke, Wij gaan gewoon thuis slapen. Maar de nacht erna gaan wij naar het Martin's Patershof in Mechelen. Dit was vroeger kerk/klooster en is nu omgebouwd tot viersterrenhotel. Ze hebben ook huwelijksarrangementen en heel luxe kamers, met bijvoorbeeld bubbelbad op de kamer enzo... Volgens ons echt de moeite en aangezien wij geen huwelijksreis doen leek ons dit ideaal!
Wij geven ons feest in kasteel "Saffelaere" en kunnen daar (tegen betaling) blijven slapen in de bruidssuite. Het is wel iets duurder maar wij zijn dat toch serieus aan't overwegen =)
Wij kregen bij de boeking van de zaal, de huwelijkssuite op stayen kado van de zaal en aangezien mijn vriend een echte voetbalfan is.... ideaal dus.
Bij ons is er ook een bruissuite aan de zaal... Moeten hier 125euro voor overnachingen en ontbijt voor betalen...
Bij ons is er spijtig genoeg geen bruidssuite aan onze feestzaal dus wij zullen waarschijnlijk richting Gent trekken voor de huwelijksnacht (feestzaak is in Merelbeke) :-). Kwestie van alle 'verrassingen' van vrienden niet te hoeven opruimen alvorens we in bed kunnen ;-) en natuurlijk ook omda het zo wat specialer is!
onze huwelijksnacht/ochtend ging door in het vliegtuig, wij hebben gedoucht en zijn metteen vertrokken richting luchthaven...
Wij kregen bij de boeking van de zaal, de huwelijkssuite aangeboden van de zaal. Aan de zaal is een hotel verbonden waar wij dan zullen verblijven en onze gasten tegen een "gunstiger" tarief kunnen overnachten als zij dat willen.
Wij kregen bij de boeking van de zaal, de huwelijkssuite van een nabijgelegen hotel cadeau. De zaal zorgt voor het vervoer van de zaal naar het hotel!
Wij geven ons feest in een hotel en krijgen er een suite bij :)
wss een luxekamer in het hotel dat aan de feestzaal verbonden is
Wij krijgen een suite gelegen in het centrum op kosten van de feestzaal, inclusief vervoer ernaar toe.
Hey, Wij hadden een kamer geboekt in een bed & breakfast op nog geen kilometer van de feestzaal. Kwestie van niet meer helemaal terug naar huis te moeten rijden (was niet echt dicht bij waar wij woonden) je bent die avond immers vermoeid genoeg. Groetjes, ilse
Hey, vermits wij kindjes hebben en mijn mama en grootmoeder (93) van toch een verre afstand moeten komen hebben we afgesproken dat zij allemaal bij ons thuis gaan slapen en dat wij dan een bruidsuite ergens kunnen boeken. Zo zitten zij op hun gemak en wij hebben niet de rompslomp van de kindjes in de ochtend. En toch een beetje een speciale huwelijksnacht ;-)
Hey Net zoals Sabrina hebben wij ook al kindjes en als pasgetrouwd koppel wil je 's morgens na het feest echt niet zelf uit bed om 7u... Wij gaan dus ook ergens anders overnachten, in een hotelletje of bed and breakfast in de buurt van de feestzaal. Sowieso vind ik dat je die eerste nacht al getrouwd koppel in een andere omgeving moet doorbrengen. Is toch extra romantisch om 's morgens wakker te worden en niet zelf voor je ontbijt te moeten zorgen of je badkamer te moeten opruimen nadat je bent aangekleed...
Wij gingen gewoon thuis slapen. Je hebt toch nog zoveel adrenaline dat je de eerste uurtjes toch nog niet kunt slapen. Wij hebben dan gezellig in bed het gastenboek gelezen en de kaartjes bekeken.
Hey, Omdat wij 78 km van elkaar af woonden (wonen bijna 2 jaar samen nu ) en ik een grotere familie heb, en de meeste gasten van bij mijn vroegere buurt komen, hebben we gekozen voor daar een feest te doen, de schoonfamilie heeft al een B&B vastgelegd, maar wij gaan bij mijn ouders slapen, ook omdat we dan niet te vroeg op moeten en geen rekening moeten houden met de rest, en ook omdat we alletwee een geweldige band hebben met mijn ouders, vonden we dat onmiddelijk een goed idee! Gr
Wij gaan lekker thuis slapen, in ons eigen bed - we voorzien om het toch wel vrij laat te maken, en dan is een hotel voor die paar resterende uren niet echt de moeite van het geld. (Aan de zaal is niets verbonden dus het is ook de simpelste oplossing.) Misschien doen we het weekend erna nog wel een feestweekendje op locatie...
Wij gaan waarschijnlijk ook gewoon lekker in ons eigen bedje slapen, voor het eerst als man en vrouw! We kunnen dan zo lang uitslapen als we zelf willen (zonder verplicht te moeten uitchecken op een bepaald uur). Ik ben wel van plan om een ontbijtmand te laten afleveren voor ons tweetjes zodat we inderdaad niet zelf naar de bakker moeten e.d.m. Ik wil dan samen met mijn ventje op het gemakje de kaartjes lezen, valiezen pakken voor de huwelijksreis,...
Wij zijn gewoon thuis gaan slapen; voor de eerste keer in ons nieuwe huis. Helaas had mijn broer de sleutel van ons huis te pakken gekregen, waardoor het nog een uur heeft geduurd voor we ons een weg wisten te banen door de slingers, ballonnen en bekertjes water op de trap :) Ach ja, ook dat heeft zijn charmes...