Terug naar overzicht
Wij hebben vrienden genomen!! Je moet natuurlijk mensen nemen waar je je goed bij voelt... En vrienden zijn uiteindelijk de familie die je zelf kiest eh!! groetjes
mijn zus. Zij kent mij uiteindelijk toch het langst en het best.
Broer!
Mijn 2 broers, eentje voor de wet en eentje voor de kerk
mijn beste vriendin!!!
ik heb voor mijn beste vriendin gekozen, mijn vriend neemt zijn broer als getuige
Mijn zus (= ook m'n beste vriendin) Mijn verloofde neemt zijn 2 beste vrienden
Ik heb voor mijn zusje gekozen. Mijn verloofde twijfelt nog tussen zijn broer en zijn beste vriend. Misschien neemt hij ze wel allebei :)
Ik heb voor een vriendin gekozen en mijn verloofde voor zijn broer.
Ikzelf heb mijn tweelingszus gekozen, mijn verloofde heeft mijn neef gekozen omdat zij zéér goede vrieden zijn.
Ik heb mijn broer als getuige en mijn verloofde heeft zijn zus als getuige genomen
ik heb mijn zus genomen en mijn verloofde zijn broer
ik mijn broer en mijn vriend zijn zus
Ik de vriendin van mijn broer (schoonzus). Mijn broer zei dat hij even blij zou zijn als ik zijn vriendin nam als getuige en ipv hem.
Ik heb mijn beste vriendin als getuige gevraagd en mijn vriend zijn beste vriend...
ik heb voor mijn 2 beste vriendinnen gekozen. ze hebben mij enorm gesteund toen het niet goed ging in mijn liefdesleven; ik vind het dan maar normaal dat zij ook een speciaal plaatsje verdienen als het wel goed gaat! ;-)mijn vriend heeft ook zijn beste vriend en vriendin gekozen.
Ik had mijn broer als getuige (mijn man zijn jongste broer).
Ik ben blijkbaar de enige die een mannelijke niet-broer-zijnde getuigen heeft tot hier toe Hij is mijn beste vriend en zou hem voor geen vrouw willen inruilen!
Ik heb vorige week een vriendin gevraagd om mijn getuige te zijn en was superblij Mijn verloofde heeft zijn beste maat gevraagd...