Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

9-12-2010 10:00:06
welke bedankjes nemen jullie voor de gasten? en voor de getuigen en ouders?
alle tips en ideeen welkom!!!

elodie
16-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1338

Sabrina
17-9-2010
 Meld misbruik9-12-2010 10:49:12

Wij hebben iedereen bij het weggaan een hele leuke fotokaart(van de foto`s die dezelfde dag gemaakt zijn)van ons meegegeven met bedankt erop. Enkel de ouders gaan wij als de foto`s klaar zijn een fotoalbum geven.

groetjes

Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik9-12-2010 12:46:09

Voor de getuigen zat ik te denken aan een bongobon ofzo...
Maar ik heb nog veel tijd om te denken, we trouwen pas in 2012 :-)

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik9-12-2010 12:59:28

Voor de getuigen kan je volgende pons/paketten geven:
Bongo
Give a do
Supertu.be
Vivabox

Ik denk dat de ouders het meest blij gaan zijn met een foto(album).

De gasten krijgen bij ons een fotobedankje

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik9-12-2010 13:00:33

Voor de gewone gasten geven wij een cupcake verpakt in een doosje. zo van die versierde cupcakes, héél mooi! Voor de ouders geven wij dat ook, maar nadien nog een foto in een lijst en een mini-fotoboekje van de dag, de getuigen willen wij nog een bongobon of zoiets geven.
Mooie bedankjes heb je ook op bedankjes.nl

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik9-12-2010 13:33:01

aan de gasten gaan wij een kaarsje geven met onze foto, naam en datum
( http://www.sfeer-boutique.be)

voor de ouders hebben we een glasplaat laten graveren met een bedanktekstje, 1 voor mijn ouders en 1 voor mijn vriend zijn ouders ( als je wilt stuur ik een fotootje door,laat maar iets weten deboderijbel@hotmail.com)

en voor de getuigen gaan we glazen laten graveren met de tekst: "de titel voor de beste getuige gaat naar (naam) en ze krijgen een albumpje met enkele foto's van ons (zit in ons pakket van de fotograaf)
( je kan voorbeelden vinden op www.origineel kadootje.nl
Is wel nederlands, maar een top service!

Nele
20-8-2011
 Meld misbruik9-12-2010 13:58:13

Wij zullen aan de getuigen een parker pen geven met daarop onze naam en datum in gegraveerd. Met deze pen (stylo) gaan ze tijdens het kerkelijk huwelijk ook hun handtekening zetten.
Aan de ouders zullen we waarschijnlijk een fotoboek geven.
Veel succes!

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik10-12-2010 18:55:59

Dag Deborah

Ik wil ook van die kaarsjes met foto geven als bedankjes .
Ik ben eens op de site gaan kijken maar was toch geschrokken van de prijzen ...

Ik wil max 2,50€ geven aan een bedankje (hiermee bedoel ik de bedankjes om af te geven aan de kerk)

Zijn die kaarsjes echt zo duur?

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik15-12-2010 15:08:13

Hallo,

Ons thema waren gerbera's. Wij hebben dan ook gerbera's in chocolade laten maken... het was prachtig (en lekker ). Groetjes

Voor de ouders hebben we een drietal weken na het huwelijk een luxe champagne ontbijt gedaan. Zo konden we nog eens nababbelen over de dag zelf... Het was heel fijn en gezellig (Maison Blanche Hasselt).
En voor kerstmis geven we ze nog een kleine versie van ons foto album... nog een klein extraatje...

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...