TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kirsten
13-5-2011
|
13-12-2010 14:33:02
Hallo, mijn broer heeft zijn kostuum bij café costume te Antwerpen gekocht vorig jaar en was daar heel tevreden van. Er was eventjes iets misgelopen met een vestje dat anders was dan hij wou maar ze hebben dit perfect in orde gebracht. Hij had op zijn trouwdag een heel mooi en uniek kostuum voor een betaalbare prijs. Ze borduren of naaien daar ook van binnen iets in je vest. Je mag zelf kiezen wat, bijvoorbeeld jullie beide namen en/of trouwdatum of jullie koosnaampjes... Verder heb je ook heel veel keuze van modellen, knopen, kleuren, stikkingen, afwerkingen, ... en het hoeft niet per se super duur te zijn. Mijn verloofde is zaterdag zijn trouwkostuum gaan bestellen bij café costume te Brussel en kwam heel tevreden terug. Hij heeft het trouwkostuum van zijn dromen gevonden. Naar mijn ervaring is café costume dus zeker een aanrader... groetjes en succes op de zoektocht!
|
|
Maite
2-7-2011
|
13-12-2010 23:03:53
Heel ongedwongen, erg vriendelijke mensen, vakwerk, veel eigen inbreng, eindeloze mogelijkheden met stoffen, kleuren, knopen, snit... Kortom een aanrader! By the way, wij trouwen ook op 2 juli 2011 ;-). Geen idee of mijn aanstaande zijn kostuum gaat halen bij Café Costume. Hij wil er niks over kwijt tegen me. Hij heeft wel al een kostuum daar laten maken, gewoon voor z'n werk, en dat was alvast echt geslaagd.
Succes!
|
|
Kim
21-5-2011
|
14-12-2010 0:38:25
Hm, kan iemand richtprijzen geven voor kostuums daar? ..
|
|
joyce
30-4-2011
|
14-12-2010 10:47:01
hoi Kim
ik dacht rond 600 euro als ik me goed herinner van de trouwbeurs in Antwerpen
groetjes
Joyce
|
|
stephanie
2-7-2011
|
29-12-2010 15:59:26
Mijn vriend heeft onlangs een kostuum laten maken bij Café Costume in Brussel en is er super tevreden mee! Je kan echt alles kiezen tot in het kleinste detail en het feit dat ze je naam (of iets anders) erin borduren is ook leuk hè.
Als je je kostuum laat maken in één van hun gebruikelijke stoffen, kost het tussen 450 en 650 euro, afhankelijk van de stof (je hebt dan keuze tussen een 50-tal stoffen denk ik; een kostuum laten maken in een andere stof is mogelijk, maar dat kost meer, omdat ze die stof dan speciaal moeten bestellen). Een driedelig pak zal ook wel een beetje meer kosten neem ik aan. Ze maken ook hemden; die zijn rond de 100 euro.
Zeker eens gaan kijken want het is echt een aanrader!
Groetjes
Stephanie
ps: wij trouwen ook op 2 juli 2011!
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|