Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring winkels

16-12-2010 19:11:52
Hey bruidjes!

Hebben jullie soms ervaring met de winkels Jagré te Antwerpen
en Pierre-Yves te Brussel ?

Groetjes!

kim
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1290

Sarah
4-6-2011
 Meld misbruik16-12-2010 20:00:19

Hoi Kim,

Ik ben vandaag in Jagré geweest: vriendelijke verkoopster, maar alles moest nogal snel snel gaan omdat er mensen aan het wachten waren om te passen. Wel jammer dat je er geen afspraak kan maken. De kleedjes waren ook minder mijn ding, want ik wil een heel sober jurkje met niet veel bling bling. Dat is natuurlijk persoonlijk he. Doch had ik hier een minder gevoel... Ook kon ik in bijna geen enkel kleedje tegoei in en ik heb 'maar' maatje 40, wat je al meteen een slecht beeld geeft over dat kleedje en een slecht gevoel over jezelf...
Eerder deze dag ben ik bij JPC Collection geweest in Antwerpen en dat was wel dag en nacht verschil. Super mooie paskamers, zeer lieve verkoopster en eentje die haar vak echt kent. Ik voelde me er een prinsesje. Ze helpen je heel goed met de kleedjes en qua advies. Ook pushen ze je helemaal niet om iets te nemen (bij Jagré ook wel niet hoor). Er hangen ook super veel jurken, terwijl het bij Jagré redelijk beperkt was qua bruidskleedjes. Er is een jurkje dat maar in mijn hoofd blijft spoken en dat was eentje van bij JPC. Ik denk dat ik zaterdag maar eens terug ga :-)
Bij Pierre-Yves in Brussel ben ik nog nooit geweest, dus geen commentaar. Wel heb ik op het fourm al veel negatiefs over hen gelezen.

Veel succes nog he!
Sarah

kim
7-7-2012
 Meld misbruik16-12-2010 20:06:33

Bedankt voor je reactie Sarah!
Denk dat ik JPC Collection ook maar op men 'to do' lijstje zal zetten..
Had in het bruidsmagazine Loving you leuke kleedjes van hen gezien,
dus leuk om jij positieve reactie daarover te lezen!

Jij ook nog veel succes, en zeker terug gaan als er een jurkje in je hoofd blijft spoken! ;-)

laura
18-6-2011
 Meld misbruik16-12-2010 20:39:30

Hi Kim,
In juli ben ik bij Pierre-Yves in Brussel geweest, en dat was echt helemaal geen leuke ervaring. 'T was de eerste winkel, dus ik had veel vragen maar de verkoopster (een oudere madam) was heel bot. Ik moest kleedjes kiezen uit de 'catalogus' een vuile boek met foto's die half uiteenviel. Ze liet mij lang wachten in het kleedkotje (heel onbeleefd) en deed totaal geen moeite om mij nog andere dingen te laten zien... Ik kon er niet snel genoeg terug buiten zijn.

Nadien ben ik nog in heel wat andere winkels geweest, en over het algemeen goeie ervaringen gehad, en uiteindelijk heb ik mijn absoluut droomkleedje gevonden bij Pierre-Yves in Aalst!! Daar waren ze trouwens wel heel vriendelijk en behulpzaam.

Veel succes ermee!
Laura

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik16-12-2010 21:08:30

Ik heb mijn kleedje gekocht in Jagré en ik ben er tot nu toe vol lof over. Ik mocht er zelf tussen de rekken kijken en uithalen wat ik wilde passen. Daarna hielp de verkoopster me zeer goed. Ze gaf ook een eerlijke commentaar bij de kleedjes. Ze hebben er ook een heel divers gamma aan kleedjes vindt ik. Misschien niet zoveel als in een JPC, maar toch. Ik wilde ook een vrij eenvoudig en speels kleedje en heb dat daar ook gevonden en dat voor een heel leuk prijsje!

Ik kan deze winkel dus alleen maar aanraden...

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik16-12-2010 21:22:08

Hey Kim

Ik ben ook in Jagré geweest, dat was mijn eerste winkel. In tegenstelling tot de meeste bruidjes vind ik het een nadeel dat je zelf tussen de kleedjes mag kijken. Op een kapstok zegt een kleed absoluut NIKS, vind ik. Dus ik mocht zelf de kleedjes uit de rekken halen die ik mooi vond, maar eigenlijk vond ik dat heel moeilijk. Ook was de verkoopster mijn budget vergeten te vragen, waardoor ze mij één kleed heeft laten passen (mijn DROOMKLEED) dat 3800 euro kostte en dus 2000 euro boven het budget lag. We waren er heel vroeg 's morgens en daardoor had de verkoopster nog veel tijd voor ons, maar tegen de middag werd het drukker en moest ze ook voor de andere klanten over en weer lopen, waardoor wij een beetje vergeten werden. Gelukkig waren we toen bijna klaar. Ik zeg niet dat Jagré slecht is, want ze waren heel vriendelijk, gaven veel advies en ik mocht echt ALLES passen wat ik wou, maar had toch een heel andere ervaring dan bij de volgende winkels waar ik geweest ben.

Heel anders was het dus bij Le Chapeau en JPC Collection. Daar vragen ze eerst wat je wil en halen dan alles boven waarvan ze denken dat het aanleunt bij je stijl. Je hebt ook een verkoopster helemaal voor jezelf omdat je een afspraak moet maken. Ze hebben dan ook alle aandacht. Ik ben van allebei zeer tevreden, maar heb mijn kleedje gekozen bij JPC Collection, gewoon omdat ik daar hét kleed ben tegengekomen.

Succes met je zoektocht!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik16-12-2010 22:03:21

Je moet eens kijken in de winkel naast <pierre Yves in brussel en ook aan de overkant van de straat.
Dit zijn 2 minder luxueuse winkels dan Pierre Yves maar met héél mooie kleren en vooral goedkoper! En bovendien van bovenvernoemde winkel heb ik nog niet veel positiefs gelezen.

Ook in de winkels in het Noordkwartier in Brussel , de brabantstraat vindt je in "moslimwinkels" héle mooi bruidsjurken in "belgische" stijl en zeer goed prijselijk, wel geen mooie winkels van interieur-)

Marijke
2-7-2011
 Meld misbruik17-12-2010 12:02:08

Ainee Kim dat ik u hier moet tegenkomen ;-)! Ons mama is geweest bij pierre-yves in brussel toen zij trouwde, al nen tijd terug dus ;-) en zij was er wel tevreden van :-)!
Nog veel succes meid en tot snel!
x

nassira
30-7-2011
 Meld misbruik17-12-2010 12:31:36

Als je in antwerpen gaat kijken, zou ik ook eens naar la tiara gaan.
Heel vriendelijke mensen, je mag zoveel passen als je wilt en ze helpen je echt goed, een echte aanrader.
En het is ook zo als je eens zin hebt om je kleedje aan te doen,mag je altijd binnenspringen.
Als ik jou was zou ik daar ook eens kijken.
Groetjes

kim
7-7-2012
 Meld misbruik17-12-2010 15:12:55

Suuuper bedankt voor de reacties allemaal !

Marita

Meld misbruik20-12-2010 0:36:59

Hallo Kim,
als je al eens een eerste idee over de bruidsjurken wil opdoen, kan je bij Het Bruidsparadijs op vrijdag 14 januari 2011 naar de bruidsmodeshow komen kijken. Als je wil, kan je uiteraard ook al bruidsjurken komen passen. We vragen wel steeds hiervoor een afspraak te maken zodat je zeker bent dat er een verkoopster voor jou beschikbaar is. Op deze site kan je al een aantal foto's van bruidsjurken bekijken ... er volgen er nog meer! Uiteraard kan je op www.bruidsparadijs.be onder "Bruid" ook al heel veel ideeën opdoen.
Heb je nog vragen, aarzel niet ons te contacteren!
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita

Kirsten

Meld misbruik22-12-2010 11:14:36

Hey Kim,

ik kan Pierre-Yves in Brussel alles behalve aanraden. Een lelijke winkel, de verkoopsters zijn erg opdringerig en onbeleefd en als je niet snel genoeg (naar hun gevoel) toezegt, roepen ze de manager erbij om te vragen "wat het probleem is"... Als je dan eerlijk zegt dat je nog niet meteen wilt beslissen omdat je ook nog ergens anders wilt gaan kijken, laten ze je meteen staan en kan je niet snel genoeg buiten zijn. Echt een verschrikkelijke ervaring!

cynthia
9-9-2011
 Meld misbruik5-1-2011 14:42:02

hoi

wat ik hier lees over jagre klopt in mijn ogen helemaal niet. ik vond de dame er super vriendelijk wil je alles passen wat er hangt geen probleem en ze hebben achter nog kleedjes hangen en het hangt in elke winkel op een kapstok, passen is dus de boodschap en een afspraak maken is voor mij zelf ook heel moeilijk want ik heb wisselende uren dus vind ik het leuk dat je er zo maar kan binnen wandelen. en van die prijs daar schrik ik van als je weet dat mijn kleed slechts 660 heeft gekost en dat er nog een 100 zou bij komen van hoepelrok en rectouce is dat toch niet zo veel.

kim
7-7-2012
 Meld misbruik5-1-2011 15:39:54

Hoi Cynthia,
ben onlangs tijdens het shoppen even binnengewandeld bij Jagré en idd, de dame was super vriendelijk! Liet me direct kleedjes zien, mocht ze ook passen, maar had spijtig genoeg geen tijd meer.
Dus denk dat ik er zeker nog eens langs ga!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info