Terug naar overzicht
Hey Eline, Wij trouwen volgend jaar in Ter Eeste. De menu bespreken we pas in September, maar het zal wel iets winters zijn :). We denken zo'n 75-80 EUR per menu, all-in dus ook dranken tot het einde van het dansfeest. Groetjes
Wij zijn gaan kijken naar Ter Eeste maar het paste niet in ons budget en ons idee. Wel heel leuke zaal !! :)
Hallo Wij trouwen ook in Ter Eeste op 27/08... maar wat de menu wordt, dat weten wij dus nog niet! We hopen onder € 73 te blijven voor het avondfeest...
Hey Eline, wij trouwen op 26 maart 2011 in Ter Eerste.We zijn dus nu volop aan het kijken naar de menu's. wij zouden graag tussen de € 75 en € 80 blijven (all-in) voor de ganse avond.Voor de receptie nemen we formule B: € 21,63. Heb je al geboekt in Ter Eerste of twijfel je nog? Ik moet zeggen dat ik ook eerst wat twijfelde, maar ik hoorde van zeer veel mensen positieve reacties, dat ze supervriendelijk zijn, dat het eten heel lekker is, dat er per tafel genoeg kelners zijn om iedereen te bedienen enz.. Succes!