Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech

14-3-2006 15:01:57
Hallo iedereen
Weten jullie nog creatieve manieren om op een leuke manier een toespraak te houden op het avondfeest.
alvast bedankt
groetjes Ellen
www.users.poink.be/ellenenwim

Ellen
22-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 445

Leen
26-8-2006
 Meld misbruik14-3-2006 16:33:11

hallo,

ik heb in samenspraak met mij DJ een speech geschreven.
Bij belangerijke gebeuteissen of personen heb ik een liedje gevonden en hij speelt dat dan.
Zo eb ik bvb voor mijn man en onze ontwmoetingdie plaats vondin oostenrijk,"der anton aus tirol" allé met hier en daar een grappig liedje is het een hele originele speech geworden!!

hopelijk ben je er iets mee,

groetjes,

Leen

Guy
29-7-2006
 Meld misbruik16-3-2006 10:59:07

Dag Ellen,

Wij hebben aan onze vaders gevraagd of ze samen de speech willen geven. Dit levert ongetwijfeld leuke anekdotes op.

Groetjes, Guy en Veronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...