Terug naar overzicht
Dag EllenIk ben ook 2 kilo verdikt. Dit gebeurt bij mij ook altijd in de winter. Toen ik mijn kleed kocht stond ik echt supermager, dus mijn kleed is besteld in maat 34, en nu ben ik bang dat ik er niet meer ga inkunnen! Gelukkig trouwen we pas in september, en tijdens de zomer ga ik regelmatig lopen enzo, dus ik hoop dat ik dan weer op gewicht ben.Op twee weken kan je gerust 3 kilo afvallen, dus als je dan even op je tanden bijt komt dit wel goed.Veel succesVicky09.09.06
Je moet daar echt niet mee inzitten. Je trouwjurk is dan misschien op maat gemaakt, maar ik denk dat men daar toch mee rekening houdt dat iemand een paar kilo kan aankomen of afvallen. Je kleedje zit ook niet strak gespannen of zo.
Ik ben alleszins ook afgevallen in die laatste week. M'n topje zat zelfs redelijk los (niet te los, maar gewoon gemakkelijk), terwijl het bij de laatste pas redelijk strak zat. Dus geen zorgen, twee, drie kilo raak je zeker kwijt!Groetjes,Sylvieal drie dagen getrouwd!
vicky: op 2 weken tijd 3 kilo afvallen = makkelijk???voor jou dan misschien wl, maar bij mij neit hoor...zelf al eet ik de hele tijd niets anders dan slaatjes, geen snoep, ... dan was er vorige keer toch wel 0.5kg af na 2 weken ........ echt motiverend is dat niet hoor!!ik had me ook voorgenomen om wat op mijn lijn te letten .. maar aangezien ik geen vermindering zag op de weegschaal schenk ik er ook geen aandacht meer aan en doe gewoon verder zoals tevoren en hopen dat het gewicht wat hetzelfde blijft ...ik ben ondertussen ook al bijgekomen, maar zolang ik nog in mijn broeken kan is het goed .... maar ikzeg het, niet eidereen heeft het makkelijk om af te vallen hoor ;..Miek13/05/06
Ha, Grappig, ik heb net echt super serieus besloten die paar kilootjes(2) die er van de winter langzaam bij zijn gekomen er af te gaan trainen, en dan zie ik jou topic, ik geloof dat dit inderdaad een kwaaltje van ons allen is...Even als reactie op Miek, als je het niet direct lukt af te vallen zou je misschien eerst eens een fruitdag kunnen dan, om je lichaam te ontslakken, een dag alleen maar fruit eten, kruiden thee en water drinken, daarna kun je dan volstaan met minder te eten of te snoepen en meestal raak je dan inderdaad snel wat kiloos kwijt!!!!Groetjes Nathalie 28/07/06
Ik denk dat dit voor iedereen totaal verschillend is, want in de laatste 2 maanden ben ik maar liefst 5 kilo vermagerd!!! En enkel en alleen van de stress, niet minder gegeten of gezonder geleefd. En geloof me maar, dit is ook niet alles hoor! Binnen 2 weken een pas voor mijn kleed (om dan te laten retoucheren) en dan maar hopen dat ik mijn gewicht kan behouden tot met de trouw. Groetjes, Mieke (7-7-06)
EllenIk herken dat probleem maar al te goed en had dan ook de grootste schrik dat ik afgelopen zaterdag (2e pasbeurt) niet meer in mijn jurk ging kunnen. Maar het lukte wel !! Hb ook al pogingen gedaan om te diëten maar dat lukt me gewoon niet en dan zegt iedereen me : je ventje is gevallen voor wie je bent en niet voor een pers die 1 of 2 maatjes minder heeft ... En dat is waar, dus zal de wat rondere ikke voor het altaar staan, maar dan wel als de persoon die iedereen al jaren kent :-)groetjesLien26/05/06
Hoisinds de trouw plannen vast liggen ben ik gezond gaan levenveel fruit eten , water driken , om de tweedagen gaan lopen veel joghurtjes 0% vetgehalte als tussendoortjes , zker vetten vermeiden. Helpt echt ik voelme energieker als nooit tevooren succes groetjes tinneke
Het klinkt misschien stom, maar ik drink iedere ochtend thee "slanke lijn" van Delhaize en ik vind dat deze me helpt beter op mijn gewicht te blijven. Verder snoep ik minder en probeer 1 keer per week te gaan zwemmen.Katrien10 juni 06