Terug naar overzicht
De bruidswinkel kuist mijn kleed nog enkele weken voor mijn huwelijk;
Een nieuw kleed komt toch proper uit de winkel !!!!!
een bruidskleed op voorhand wassen??? Dat heb ik nog nooit gehoord. Ik heb mijn kleed de dag er na gewoon in de hoes gedaan, aandoen zal ik het niet meer en verkopen tja wat krijg je er voor.. Er zijn natuurlijk bruidjes die hun kleed aan een paspop doen, dan kan ik me voorstellen dat je het eerst laat kuisen. Nog veel sukses...
Hallo Ik vraag me net hetzelfde af: waarom vooraf je kleed laten reinigen? Nagelnieuw! Trouwens: alleen de kostprijs zou u moeten afschrikken. Om mijn trouwkleed nadien te reinigen zal het tussen de 80 en de 100 euro kosten... Groetjes
ja ik hoorde tijdje geleden iemand erover praten en dacht van idd klopt mss wel die mensen zitten er heel de tijd met machines en hun handen aan. Was maar een vraagje om een idee te hebben hoe anderen erover denken. Maar idd ht zou wel proper moeten zijn denk ik e
Ik liet het niet op voorhand wassen. Enkel jij hebt dit kleed nog maar gepast! Is het echter een outletkleed, dan kan je het natuurlijk wel overwegen. Nadien heb ik het wel gewassen en voor mijn kleed (2-delig) en mijn man zijn kostuum samen heb ik 100 euro moeten betalen.