Terug naar overzicht
Of dat veel is of niet hangt van de prijs van de kaartjes af... Als je echt drukkers wil vergelijken kan je dit enkel op de drukkosten doen.. Zo vragen sommige drukkers extra voor een lettertype in kleur of voor elke kant die erbij komt (voor- of achterzijde). Als je dit weet, dan pas kan je zeggen of je een dure drukker hebt of één die redelijk van prijs is :) Bij AVA vragen ze 60 euro drukkosten (20 euro per bijkomende zijde) en ook 20 euro per tekst op het kleine kaartje. (dat zou dan 40 euro zijn want één voor de receptie en één voor het avondfeest) Ik ben bij drukkers geweest waar ze 65 euro vroegen en 30 euro per bijkomende kant + 25 euro als je je letters in een kleurtje wou.. Ik hoop dat dit een referentie geeft.. Veel succes!
IK heb 70 kaarten en hebben andere omslagen gekozen dan die die er normaal bij voorzien zijn en dus ook duurder -) en gouden zegeltjes om dicht te kleven en hebben, all in 365 euro betaald en waren heeel tevreden van de druk bij BOLTON in Aalst, een perfecte service!
hoeveel vragen ze dan extra per kaartje bij ava?
Wij vonden alles zo duur ... Zeker voor "maar" een uitnodiging. Bij vistaprint hebben we 100 uitnodigingen laten drukken + bijpassende enveloppen + een extra attentie aan de gasten die blijven mee-eten. € 136 heeft ons dit gekost ....
@ Sofie: voor een klein kaartje bedragen de drukkosten 20 euro. Wat je betaald voor het kaartje zelf, hangt af van welk kaartje dat je kiest natuurlijk.
bij welke drukker is da? wij doen het bij onze oom
Dat is bij Fieuws in Lauwe.