TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
13-6-2011
|
23-12-2010 18:16:25
Heyla,
Wij hebben voor een menu gekozen, maar wel met dessertenbuffet!
Wij laten ook al onze familie, vrienden, kennissen en collega's op het avondfeest komen... Vond het echt moeilijk om te kiezen wie er enkel naar de receptie of na het avondfeest mocht komen daarmee dan iedereen komt! :-) Voor de suite hebben we namiddag nog wel een extra broodjesmaaltijd voorzien!
Groetjes!
|
|
Lesley
8-7-2011
|
23-12-2010 18:29:04
Hoi!
Wij houden een diner en avondfeest met de dichte familie en vrienden en dan na het diner is er een dessertbuffet en dansfeest waaraan de collega's dan ook aansluiten...
Groetjes
|
|
deany
30-7-2011
|
23-12-2010 19:01:51
hallow!
wij nodigen ook iedereen uit op ons avondfeest. ik heb een heel close band met mijn collegas en nodigen alleen maar de vrienden uit waar we ook nog echt geregeld contact mee hebben. we schatten zo n 120 man. we hebben dan voor iedereen warm eten voorzien maar houden het simpel met een landenbuffet.
s middags gaan we ook lunchen met de suitte. gewoon broodjes en slaatjes.
ik vond het makkelijker op deze manier, zo kan niemand zeggen dat ze zich eachteruit geschoven" voelen doordat ze maar "enkel" op de receptie mogen komen..
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
23-12-2010 21:13:59
Hey,
Wij gaan iedereen uitnodigen voor onze alternatieve huwelijksviering (die hopelijk buiten kan doorgaan in de tuin van het domein), de receptie en het avondfeest. Ofwel lig je ons nauw aan het hart, ofwel niet. We vinden het nogal een gedoe: aparte mensen voor de receptie, dan avondgasten met nog eens een receptie en dan nòg eens nieuwe mensen erbij voor het dessert.
We wilden eerst een walking dinner doen maar deze zomer waren we uitgenodigd op een babyborrel van een vriendin waar ook een walking dinner werd gehouden. Na 2 uur hadden mijn verloofde & ik allebei superveel pijn in onze benen van recht te staan. Een aantal vriendinnen die al getrouwd zijn, zeggen ons ook dat het deugd doet om op die stressvolle dag waar zoveel gebeurt, even rust te vinden aan tafel bij je dichte familie, vrienden en getuigen. Zo kan je even "uitrusten", genieten van je maaltijd om er daarna helemaal tegenaan te gaan op de dansvloer. Wij kiezen dus voor een diner aan tafel.
Veel succes!
Groetjes,
Nathalie
www.nathalieenchristiaan.bruiloftsite.nl
|
|
An
23-7-2011
|
23-12-2010 22:27:33
Hoi..
Wij hebben ook geen aparte receptie.. dus iedereen die wij uitnodigingen komt naar ons avondfeest. Ook zorgen we ervoor dat al onze genodigden heerlijk kunnen meesmullen van een heerlijke BBQ (trouwen eind juli). Wel twijfelen we nog of we er al dan niet een dessertenbuffet bij nemen.. maar we hebben nog tijd.
Bij ons zijn er zovel staantafels als gewone tafels waaraan iedereen kan zitten.
Dus we beginnen niet met iedereen een plaats toe te wijzen.. iedereen kan zelf beslissen wat ze doen.. zitten of staan en dan kunnen ze ook bij de mensen gaan zitten die ze willen!!
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
24-12-2010 12:11:13
Wij hebben ook geen apparte receptie!
Wij nodigen iedereen uit op het avondfeest, eten en drinken inbegrepen!
Daarbij ook onze collega's, ik heb er maar 6 en mijn vriend heeft er maar 5, dus bij ons is dat haalbaar... zou ik een stuk of 30 collega's hebben, dan zou ik wel een apparte receptie doen!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
24-12-2010 16:36:12
Wij hadden wel een aparte receptie, maar wel op zondag (wij trouwden op vrijdag). Een receptie is veelal erg kort: eerst wil iedereen je begroeten en als iedereen er is, nemen de eerste alweer afscheid. Dus die je niet anders dan handjes geven en kussen. Dat vonden we toch wel erg, vandaar dat wij onze receptie niet op onze huwelijksdag hebben gedaan. Zo konden we onze receptie langer houden (van 14-17u) en konden we met iedereen gezellig babbelen. Alles verliep véél rustiger. Ook moesten onze verdere kennissen (want zo is dat op een receptie) geen verlof nemen en kon iedereen aanwezig zijn.
Ik ben ook niet zo voor walking dinner. Er onhandig om met én een glas én een bord én bestek in je handen te staan... En op die kleine hoge receptietafels is veelal ook niet veel plaats... Dus nee, dan liever een andere formule.
|
|
Kristel
14-5-2011
|
25-12-2010 18:01:23
Hallo, Wij hebben gekozen voor een receptie te doen zowel voor de gasten van het avondfeest als voor de mensen die enkel op de receptie komen. Na het avondfeest zal er een desserten buffet zijn en komen er nog gasten voor het dansfeest. Deze formule hebben we gekozen na overleg met onze ouders. We zouden eerst geen echte receptie doen maar onze ouders hebben ons ervan kunnen overtuigen dat toch te doen. Hopelijk loopt alles goed bij ons ... Veel succes met het zoeken naar een gepaste formule!
|
|
Sylvia
21-5-2011
|
26-12-2010 12:02:41
Beste Eline,
Mijn schoonzusje heeft dit jaar een walking dinner gedaan.
Eerst een receptie voor buren, kennissen, daarna receptie met familie gevolgd door avondfeest met walking dinner, allemaal staantafels behalve 2 grote gedekte tafels voor de oudere familieleden.
Bij ons wordt het receptie, receptie met avondfeest en 's avonds dansfeest.
Allemaal op 1 dag.
We zitten met grote families.
Groetjes,
Sylvia
|
|
M.
18-6-2011
|
26-12-2010 14:01:34
Ook wij hebben niet gekozen voor een receptie. Dit omdat we te weinig mensen hadden... Iedereen die we kennen willen we er graag bij. Er zijn natuurlijk een paar ( 10-tal) mensen die we sowieso zullen zien die dag, maar die te ver van ons staan om mee te vieren. Hiervoor wilden we ook wel iets "doen", ze doen tenslotte de moeite om naar de viering te komen... Dus meteen na de viering staat er buiten een busje met cava en hapjes voor iedereen die in de kerk aanwezig was. Zo kunnen we na de viering "toasten" op het nieuwe paar, en hebben we die paar mensen die er de rest van de dag niet bij zullen zijn, toch nog kunnen bedanken. Ik zou ook twijfelen om te kiezen voor een walking dinner.... Het is inderdaad een gedoe om met glas en bord recht te staan, en om eerlijk te zeggen ga ik meestal met honger naar huis dan.... Er zijn genoeg andere formules vb buffet waar je niet heel de avond aan tafel zit, maar toch goed en rustig hebt gegeten. Buffet formules zijn meestal ook niet zo duur, hierin ben je toch vrij te kiezen wat je zal aanbieden... Veel plezier nog met de voorbereidingen ! Mieke
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
26-12-2010 18:48:32
Wij houden wel een receptie voor oa de mensen die niet dicht genoeg bij ons zijn om mee te eten, maar waarvan we weten die graag hun gelukwensen zouden geven. Wat betreft walking dinner, ik kan het idee maar aanjuichen, indien je kan neerzitten om te eten. Wij houden een BBQ buffet... Niets is saaier dan 4 uur op een stoel te zitten wachten tot je gediend wordt (mijn mening) maar als de mensen zelf kunnen rechtstaan e.d. lijkt het allemaal wat minder lang
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
5-1-2011 11:58:03
Wij trouwen enkel voor de wet, in de voormiddag waarschijnlijk, en nadien gaan we met de dichte familie uitgebreid eten. 's Avonds een fuif met waarschijnlijk ook iets BBQ-achtigs bij, wél zittend, maar allemaal niet te formeel. Ik denk niet dat wij een receptie doen, we kennen veel mensen en de grens (receptie of feest) is niet altijd makkelijk te trekken. Dus om het onzelf niet moeilijk te maken en om geen ambras te krijgen komt iedereen gewoon naar ons feest...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|