Terug naar overzicht
bedoel je carlton in aalst?
nee in Marke...
hay ja, volgens mij is Carlton beter hoor... Heb nog niet zoveel goeie dingen gehoord van Vaernewyck.. groetjes
hallo, wij zijn een maand terug naar carlton geweest, en we waren op 10 min weer buiten!!! zo een onthaal!! wij zijn zeker dat we daar niet gaan trouwen. Over de andere zaal kunnen we niets zeggen, want deze ken ik niet. groetjes veronique
We zijn net terug van Vaernewijck en hebben voorlopig een optie genomen op 9 juli aangezien we toch die datum niet kwijt willen.Het onthaal was heel vriendelijk en uitgebreid. Ook kregen we een fles mee om eens te proeven. Ze hebben het plan getoond om de zaal te vernieuwen (is voor in maart voorzien). Maar ja je moet natuurlijk altijd kiezen uit iets waarvan je niet weet of het eten lekker is of niet. We zijn al eens naar Lindenhof en Vossenberg geweest en deze zaal nu sprak ons het meest aan. Morgen Carlton....ben eens benieuwd...Philip, kan je soms zeggen wat je al gehoord hebt?
mijn ouders hebben daar af en toe een feest (niet noodzakelijk een trouwfeest hoor), maar ja, gewoon, dat het eten niet speciaal is enzo... het onthaal vonden we ook wel goed hoor, daar was niet echt iets op aan te merken vind ik... misschien een tip: je moet de zaal kiezen waarvan je denkt dat ze gaat 'springen' voor jullie, dat ze echt alles gaan doen wat in hun mogelijkheid ligt om het voor jullie perfect te doen! Ik zeg niet dat Vaernewyck slecht is, want ben er zelf nog nooit geweest... Ik heb het ook maar van 'horen zeggen'... Groetjes, Ann
gister zijn we dus naar domein Carlton geweest en idd het is toch een stuk beter daar. De ontvangst was super. We waren wel onder de indruk.Dus hebben we een optie genomen daar voor 18 juni. Vaernewijck zal het dus niet worden.Maar nu hebben we ook info gekregen van Alta Ripa in Outrijve....hmmm begint ook te kietelen om eens naar daar te gaan kijken....
net bericht gekregen van Alta Ripa dat er geen enkele zaterdag meer vrij is tussen juni en oktober dus veel zal ik niet meer moeten kiezen....
Hey Mel,Leuk je hier tegen te komen Wij zoeken ook in dezelfde regio en wij hebben een optie genomen op 12 november bij landhuis 't Molenhof in Westouter.Heb je intussen al een beslissing genomen ivm de zaal? xxx Sarah
haha super Saar! Heb die zaal ook tegengekomen, schijnt ook wel dik in orde te zijn. Was eerst ook de bedoeling om in november te trouwen....ging jammer zijn moesten we niet naar elkaars trouw kunnen komen hé
Ja, da zou inderdaad jammer zijn !!! Er zit alleszins genoeg tijd tussen hé Allee, kverlang al wè en hou dus maar 12 november vrij in je agenda hé xxx
wel wij zijn vandaag nog eens gaan kijken naar Le Play Pays in Zandvoorde (zaal van een traiteur) en mijne vent komt nu af dat hij eigenlijk verkocht is aan die locatie. Je kan het langs geen kanten vergelijken met domein Carlton maar hij denkt dat dit in de zomer schitterend zal zijn. Maar....ik zie mezelf daar niet trouwen.....leuk voor communies en jubileums maar een trouw? hmm als je Carlton gezien hebt is het zo ineens een heel ander ding :-(Prijs is stuk goedkoper maar dat is niet de reden. Puur locatie eigenlijk... @Sarah: hou dus maar 18 juni of 6 aug vrij :-)