Terug naar overzicht
Wat is de wereld klein... Ik herken jouw toekomstige! 7 jaar geleden logeerden we in dezelfde chambre d'hôtes in Frankrijk en speelde hij vaak in't zwembad met onze dochter van 9 maanden Doe hem de groetjes! Om op jouw vraag te antwoorden. Ik vind een vacature wel een leuk idee. Wij hebben zo de meter van onze jongste dochter gevraagd. Ik had een vacaturekrant gekocht en daarin een nep vacature gekleefd. In die vacature stonden alle kwaliteiten opgesomd waaraan een meter (of in dit geval getuige) moest voldoen. Toen ik een keertje bij haar op bezoek was, gaf ik haar achteloos het krantje met de boodschap dat ik op pagina 3 een vacature gezien had, die me echt op haar lijf geschreven leek. Zij vond het alleszins heel leuk! groetjes, Lieve
Hey Lieve! Daan kent jullie inderdaad ook nog :o) Toevallig dat we elkaar hier tegenkomen! Hij doet je heel veel groetjes terug! Hoe gaat het met Jenthe? Bedankt voor je originele tip! Is zeker iets om bij te houden! Knuffels Melissa
Hallo! Ik heb mijn zus en beste vriendin gevraagd (wij hebben er elk 2) adhv een fotocollage met mooie foto's van leuke momenten die we samen meemaakten. En dan int midden zette ik dan "wil je mijn getuige zijn op onze trouw?" Ze waren sprakeloos en vonden het schitterend, ik zie de collage nog steeds hangen in hun keuken! (ik heb de collage gemaakt met picasa op pc) veel geluk en geniet van de voorbereidingen!
Heey, Wij hebben onze getuigen gevraagd met een DVD, omdat we "Film" als thema voor ons huwelijk hebben gekozen. Ik heb het DVD-hoesje van "The Notebook" nagemaakt met onze foto's en achteraan een gedichtje met daarin de vraag. In het doosje hebben we twee cadeautickets van Kinepolis gestopt. Veel succes!
Hallo, Wij wisten al voor het aanzoek wie de getuigen zouden worden... Niets speciaal rond gedaan, gewoon de vraag gesteld of ze vrij waren op 12052012 Ze reageerden héél enthousiast!
Hoi, Wij hebben een fotootje van ons met het onderschrift `Wil jij mijn getuige zijn?` gegeven en dat ingepakt als een cadeautje. Beide getuigen waren hier zeer enthousiast over. Groetjes,Kendra
Hey, Wij hebben onze getuigen ook via een vacaturebericht gevraagd. Ze hadden het eerst niet zo goed door, hilarische maar zeer mooie momenten! groetjes sofie
Halloo, Misschien Off The Topic maar.. Hoe kies je het best je getuigen?? Want ik heb verschillende personen waar ik een goede band mee heb, en kan er gewoon niet tussen kiezen! :o HELP!! xoxo Sté
Hey Stéphanie Ik denk dat je het best je hart hier laat spreken :o) Je getuige is tenslotte iemand (mijn mening natuurlijk) waar je een hele sterke band mee hebt, iemand die er altijd voor je is en die je met raad en daad bijstaat! Denk er eens rustig over na en dan kom je er wel uit! PS je mag ook 2 getuigen nemen als je echt niet kan kiezen :o) Knuffels Melissa