TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
29-12-2010 18:13:16
Hey hey,
Wij waren dit gedeeltelijk van plan (we twijfelden tussen 30/06 en 01/09) maar onze zaal was dan al volzet ;-) Daarmee hebben we voor onze 2de optie gekozen: 1 september 2012.
Wij zijn van Oost-Vlaanderen, regio Aalst :-).
Veel succes met de voorbereidingen!!
Groetjes,
Evelien
|
|
Lynn
21-9-2012
|
29-12-2010 20:16:52
Wij trouwen op 22 september 2012 :-) Bij ons ligt de zaal al vast. In februari gaan we de taart voorproeven en de auto's gaan bekijken. Daarna gaan we al is afspreken met de priester en met onze videograaf :) Groetjes
|
|
veronique
30-6-2012
|
29-12-2010 20:57:54
Hallo,
wij trouwen ook op 30 juni 2012!!
tof te weten dat hier nog iemand is die dan de grote stap zet.
Wij wonen in wortegem, tegen waregem. Maar ons feest zal waarschijnlijk wel in west- vlaanderen zijn.
Van waar bent u?
Eigenlijk moet er bij ons nog heel veel gebeuren, ben wel al eens gaan kijken voor een kleed, maar ondertussen is mijn schoonmama overleden, en hebben we de voorbereidingen eventjes aan de kant geschoven.
wat heb jij al zoal gedaan?
groetjes
veronique
|
|
Sonja
12-5-2012
|
29-12-2010 21:20:52
30/06 is mijn verjaardag en dat zag mijn aanstaande niet zitten om ook op die dag te trouwen. Wij trouwen 12/05/2012 en geven ons feest in Den Ast, Kampenhout.
De zaal ligt vast, het vervoer waarmee we naar het gemeentehuis rijden (trouwen "enkel voor de wet") dat is onze eigen cabrio. Begin januari hebben we een afspraak met een fotograaf en ben momenteel bezig met offertes op te vragen voor een DJ.
Ik ben ook van plan om naar de huwelijksbeurs in Hasselt te gaan om wat ideetjes op te doen.
Groetjes, Sonja
|
|
Melissa
30-6-2012
|
29-12-2010 21:47:57
Hey bruidjes! Leuk jullie reacties allemaal te lezen!
Onze zaal ligt zo goed als vast. Wij trouwen in Hasselt (Limburg) en onze zaal zal waarschijnlijk het Monnikenhof worden in Heks, in samenwerking met Taste Catering.
Qua voorbereidingen hebben we al ontzettend veel gebrainstormd en staan er al heel wat ideetjes op papier. Maar echt concreet zijn deze dingetjes nog niet vastgelegd. Er is dus zeker nog wat werk aan de winkel :o)
Ik ga ook naar de huwelijksbeurs in Hasselt (Wedding 2011). Deze beurs kon op geen betere moment komen :o) Ik denk dat er vanaf dan veel dingen in orde gaan komen!
Knuffels
Melissa
|
|
veronique
30-6-2012
|
29-12-2010 22:03:41
Hey Melissa,
Hier volgende maand ook huwelijksbeurs in Kortrijk, dus idd een perfect tijdstip daarvoor.
Ik denk dat er heel veel inspiratie daarvan zal komen.
Wij zijn 2 jaar terug naar een huwelijk geweest van goede vrienden die in Houthalen wonen, en hun huwelijk ging door in de oude elektriciteitscentrale, ik dacht dat dat tegen Zolder lag?
Dat was een superlocatie, ook met eigen catering.
het was een even een herinnering die boven kwam, want jullie zaal ligt bijna vast.
wij hebben ook al een optie op een zaal, maar zijn er nog niet 100 % uit.
zolang ze van de zaal niemand hebben die ook die zaal wil huren die dag, dan mogen we de optie voorlopig houden.
groetjes
veronique
|
|
Melissa
30-6-2012
|
29-12-2010 22:16:10
Hey Veronique
Ik ken inderdaad de zaal die je bedoelt, wij zijn er ook gaan kijken want deze stond ons enorm aan!
Het is een hele mooie zaal, maar je hebt er niet veel mogelijkheden om iets buiten te doen. Omdat we hopen dat het de 30ste juni mooi weer is, zou het leuk zijn als we eventueel onze dienst en receptie buiten kunnen doen. In het Monnikenhof heb je een heel binnenplein tot je beschikking, waar dit perfect mogelijk is!
Daarom heeft deze zaal zeker onze voorkeur :o) Ze is nog vrij voor onze datum, maar gaan nog even naar een andere zaal (Steelfactory in Genk) kijken vooraleer we definitief beslissen.
Bedankt voor de tip! En tof dat jullie dezelfde dag dan ons de grote stap zetten!
Knuffels
Melissa
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
30-12-2010 11:59:59
Hoi Melissa, Wij trouwen op 25 mei 2012, regio Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen. Er liggen in feite al een aantal 'grote' zaken vast, namelijk de zaal, fotograaf, ceremoniemeester, DJ en het vervoer. I know, ben er vlak na mijn aanzoek nogal zwaar ingevlogen :-) Niemand van deze mensen vond het echter raar dat we er zo vroeg bij waren: nu hebben we écht voor de volle 100% kunnen uitkiezen wie/wat we wilden voor deze belangrijke zaken. Nu ligt het weer even stil, rustig genieten van de feestdagen. In februari gaan we weer even contact opnemen met de zaal om de menu opties te bespreken. Zaaaaaaaalig zo'n lange verloving: zero stress, alles op het gemakske en lekker lang voorgenieten :-) Veel plezier nog met de voorbereidingen! x Lindsy
|
|
Shanna
30-6-2012
|
30-12-2010 13:02:24
Wij trouwen ook op 30/06/2012 :-))))
|
|
Shanna
30-6-2012
|
30-12-2010 13:02:46
En 1/06/2012 voor de wet :-))
|
|
Shanna
30-6-2012
|
30-12-2010 13:05:29
Onze zaal is in orde, gemeentehuis = ok, priester gecontacteerd, fotograaf & DJ in orde, vervoer in orde... Al heel veel in orde dus ;-))
|
|
Melissa
30-6-2012
|
31-12-2010 8:22:55
Hey Shanna
Amai zeg, jij bent er echt al goed ingevlogen :o) Ik had gisteren onze burgerlijke stand eens geïnformeerd over het vastleggen van een datum... blijkbaar kunnen we pas ten vroegste 6 maanden op voorhand de datum definitief vastleggen...
Vanaf 1 juli 2011 kunnen we telefonisch de datum al reserveren... spijtig dus dat we nog een half jaar moeten wachten...
Veel plezier met de rest van je voorbereidingen!
Knuffels
Melissa
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
31-12-2010 21:47:03
Heyhey,
Wij trouwen één weekje voor jullie, nl. op 23 juni 2012 in het Stadhuis van Gent en houden een huwelijksviering en avondfeest in domein 't Meersdael in Moerbeke-Waas. We hebben dus de zaal al vastliggen maar ook de DJ, fotograaf, videograaf, 2 live-bandjes, ceremoniemeester en het vervoer liggen vast. We wilden echt heel specifieke mensen voor deze onderdelen (onze beide bandjes hadden maar één weekend meer vrij in juni 2012, net dat van ons: oef!) vandaar dat we er vroeg bij waren. Nu we al het één en ander vastliggen hebben, doen we het even rustig aan en gaan we gewoon in januari nog even kijken op de trouwbeurs in Gent om nog wat ideetjes op te doen. In het voorjaar of de zomer gaan we dan eens een afspraak maken met UVV (huwelijksviering) de ceremoniemeester en de DJ om al eens kennis te maken. In het najaar gaan we voor trouwringen kijken en ik voor een trouwkleedje.
Veel succes!
Nathalie
www.nathalieenchristiaan.bruiloftsite.nl
|
|
Melissa
30-6-2012
|
3-1-2011 15:58:10
Hoi allemaal!
Leuk om te weten dat er vele bruidjes ongeveer dezelfde periode trouwen :o) Een lange verloving is inderdaad zaaaaaaalig! Relax uitkijken en alles op zijn tijd vastleggen!
Hopelijk wordt jullie dag onvergetelijk, zoals een huwelijk moet zijn!
Knuffels en veel geniet van jullie verloving en de voorbereidingen!
Melissa
|
|
veronique
30-6-2012
|
5-1-2011 14:44:06
Hoi,
Vandaag de zaal vast gelegd!! Toch al iets, gelukkig dat zij ons nog even belden, we hadden een optie op een zaal, en hadden eigenlijk niet echt veel andere zalen bekeken, omdat we weten dat dit een goede zaal is, met heel lekker eten en is ook niet heel veraf.
Volgende week dan naar de trouwbeurs.
groetjes, en ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!!
|
|
Melissa
30-6-2012
|
5-1-2011 15:06:43
Hey Veronique!
Wij hebben morgenavond een nieuwe afspraak met onze feestzaal om nog wat extra dingen te bespreken qua mogelijkheden, ideetjes, ... Als dat ons allemaal bevalt, denk ik dat we deze ook zullen vastleggen.
Volgende week ga ik ook naar de trouwbeurs! Ben benieuwd hoeveel ideetjes we daar gaan opdoen :o)
Oooh ja, beste wensen voor 2011!
Knuffels
Melissa
|
|
veronique
30-6-2012
|
9-1-2011 18:37:06
Hey Melissa,
voor u ook de beste wensen!! Voor iedereen trouwens.
Is alles ok voor de zaal?
Terwijl ik ervan overtuigd was dat mijn ventje naar de zaal belde van op het werk om te bevestigen dat we deze zaal gingen nemen, maakte hij een afspraak bij een andere zaal!!!!
Ik wist hier dus niets van.
maar gelukkig dat hij dit gedaan heeft, want dit is een zaal waar we kunnen overnachten, en zo kunnen onze kindjes bij ons blijven op het feest, en kunnen ze als ze moe zijn gaan slapen met eventueel een babysit.
Hier zaterdag ook trouwbeurs, kijk er al naar uit.
ik denk dat ik dan binnenkort nog eens terug ga voor mijn kleedje, er is ééntje die mij enorm aanstaat.
Het is een Linea Raffaelli, eentje in 2 kleuren.
aangezien wij al kindjes hebben en niet voor de kerk trouwen, moet het niet echt wit-wit meer zijn hé.
zo, tot een beetje later,
vele groetjes
veronique
|
|
Melissa
30-6-2012
|
9-1-2011 20:46:07
Hey Veronique!
Onze afspraak voor de zaal is goed verlopen. Ze gaan ons nu een zo volledig mogelijke prijsofferte bezorgen, en daarna gaan we beslissen of we deze zaal gaan nemen of niet. (maar waarschijnlijk wel :o))
Leuk dat je al je kleed hebt gekozen! Ik heb ook al wel enkele ideetjes maar ga toch nog even wachten met de echte jacht :o)
Knuffels
Melissa
|
|
Niki
30-6-2012
|
27-1-2011 15:34:23
Ga ook trouwen op 30/06/2012 regio Waasland. Ben nog maar amper 1 weekje verloofd en heb al heel wat research gedaan.
* Zalen opgezocht
* Contact met Traiteurs voor prijzen
* Lijst met personen receptie, diner & avondfeest (dessertbuffet)
Voor de rest qua vervoer, iemand in de familie heeft een Limo verhuur: check
Mijn neeft doet fotografie: check
Mijn zus leert voor schoondheisdverzorging: check
Echt zalig wetende dat je alles op het gemakje kan regelen en de keuzes ook nog vrij breed zijn! M'n jurk zou ik pas ten vroegste in december 2011 gaan zoeken (en sowieso ook eens tijdens de "solden" :-)
Iemand nog extra tips voor zalen regio Temse? of traiteurs alles is welkom!
|
|
Anaïs
30-6-2012
|
28-12-2011 19:51:51
Hallo bruidjes !
Mijn verloofde en ik trouwen ook op 30 Juni 2012 te Moerbeke-Waas in t'Meersdael Laten we vooral hopen op schitterend weer hé ! Bij ons is zo goed als alles in orde , nu nog trouwringen uitkiezen! Tips zijn steeds welkom!
Groetjes
|
|
Melissa
30-6-2012
|
29-12-2011 9:08:39
Hey Anaïs
Amai! Is alles al geregeld bij jullie?? Ik krijg spontaan kiekenvel :-) want ik heb nog wel wat dingetjes op mijn TO DO-lijstje af te werken! De ideetjes zijn er, maar ze zijn nog niet uitgevoerd!
Groetjes Melissa
|
|
Anaïs
30-6-2012
|
22-2-2012 17:25:21
Beste Melissa,
Geen kiekenvel te vrezen ;-) Wij hebben natuurlijk ook nog niet alles afgewerkt hoor, er is nog een serieus lijstje dat ligt te wachten,maar de belangrijkste dingen zijn zo goed als in orde :-) Hoe staan jouw voorbereidingen ? Wij hebben nog steeds geen trouwringen, ik vind dat echt heel moeilijk...
Succes ! Groetjes Anaïs
|
|
Melissa
30-6-2012
|
23-2-2012 8:35:09
Hey Anaïs!
De grote dingen liggen bij ons al een tijdje vast (zaal, fotograaf, ...). Nu beginnen we stilletjesaan met de details: lingerie en schoenen, uitnodigingen, ... Onze ringen hebben we een 2-tal weken geleden gekozen. Ik vond dit ook heel moeilijk maar uiteindelijk wisten we vrij snel welke het moesten worden :-). Als je in de buurt van Hasselt woont moet je zeker eens langsgaan bij Elke Smellebergh! Supermooie ringen die op maat gemaakt worden!
Knuffel Melissa
|
|
stefanie
30-6-2012
|
18-4-2012 20:17:27
Hey Ook wij zetten de stap op 30/06/2012. Hoe zit het met de kriebeltjes?? :) Groetjes
|
|
Melissa
30-6-2012
|
19-4-2012 8:55:59
Hoi Stefanie!
De kriebels zijn nog goed onder controle, al moet ik toegeven dat ik toch wel vaker kriebels krijg als ik denk dat het binnen een dikke 2 maanden zover is!
Qua voorbereidingen zitten we mooi op schema dus alles komt dik in de sjakoche :-)
Groetjes Melissa
|
|
shirley
30-6-2012
|
16-6-2012 23:37:50
Ola,
Wij trouwen ook op 30juni, nu dus nog 2weken te gaan. Zenuwen hebben we niet echt.
|
|
Anaïs
30-6-2012
|
17-6-2012 11:39:19
Het bruidjes ! Laten we hopen op zonnig en droog weer !!! Bij ons is alles buiten , ook onze dienst in buiten en niet in de kerk ... Ik ga volgende week eiren gaan brengen bij de arme klaren (voor goed weer ) je weet nooit dat het helpt hé ;-) Groetjes Anaïs
|
|
Melissa
30-6-2012
|
19-6-2012 8:20:45
Hey Anaïs
Ik hoop met je mee want ook wij hebben de meeste dingen buiten gepland. Ik zal een dikke kaars branden, samen met die eitjes moet dat toch iets uithalen he :-)
Groetjes Melissa
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|