Terug naar overzicht
Wij geven een dessertenbuffet met dansfeest , start om 21h gr
Wij starten met een korte receptie met hapjes (ontvangst van 1 uurtje), gevolgd door dansfeest. Tegen middernacht nog belegde broodjes. Lijkt ons véél leuker dan al dat getafel...
Wij redeneren ook zo! Eerst een receptie gevolgd door dessertenbuffet en dansfeest. Rond middernacht volgt dan nog een middernachtsnack ... Wij vinden het klassieke tafelen ook maar niks. Uiteindelijk zit je als bruidskoppel dan toch maar bij de mensen die je meestal al vaak ziet (ouders, broers/zussen, getuigen).
Bij ons zal het ook een dessertenbuffet zijn met dansfeest!
ik regel de trouw van mijn zus, ook zij opteerde voor een receptie, dessertenbuffet, dansfeest met rond middernacht nog een versnapering...
Wij eten met de (naaste) familie (+/- 35 personen) en vanaf 20.30 komen vrienden en andere familieleden voor het dessertenbuffet en dansfeest en rond middernacht ook nog soep en belegde broodjes.
Wij houden eerst een receptie, dan gaan we met ouders, broers en zussen, getuigen en onze beste vrienden uitgebreid eten. En daarna is ons feest aan de beurt...Hapjes en drank en dan nog een mega-bruidstaart en cupcakes... Wij zagen het echt niet zitten om 250 personen eten te geven en daarbij dan nog uren aan tafel te zetten...Laat iedereen zich maar goed amuseren. Grtjs
Wij zijn eerst met onze ouders en zussen gaan eten op restaurant. Daarna was er een fuif in een feestzaal. Geen receptie. 'snachts hadden we wel broodjes voorzien. Groetjes, ilse
Mijn vriend en ik zijn er ook over aan het nadenken om alleen een fuif te doen
Oei er ontbreekt precies een stukje van mijn tekst. Ik vroeg me dus af of iemand van jullie een feestzaal kent in regio Leuven voor dit concept voor ongeveer 250 gasten? Groetjes, Hannelore