TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stefanie
20-8-2011
|
3-1-2011 9:17:05
Beste Sandra,
Ik weet natuurlijk niet waar ergens in West-Vlaanderen je woont. Maar ik denk wel dat ze in de meeste bruidswinkels aan solden doen. Best een afspraak maken en dit op voorhand navragen en duidelijk uw budget voorleggen. Ik weet dat ze in Orchidée Nuptiale in Moeskroen (bij de grens Henegouwen - W-Vl) veel keuze hebben tijdens de solden. Zowel voor bruidsjurken als voor suitekledij. En ze spreken ook Nederlands!
Groetjes!
|
|
Stefanie
20-8-2011
|
3-1-2011 9:19:24
O ja daar denk ik ook nog aan: bij Auchan Leers is er een winkel (TATI noemt hij) waar ze o.a. ook trouwkledij verkopen, alsook suitekledij en kledij voor de bruidskinderen. Als je echt iets goedkoop wilt, moet je naar daar gaan denk ik.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
3-1-2011 11:23:22
Die solden op trouwkledij zijn veelal op de oudere 'pasmodellen'. Anders blijven die in de winkel hangen of moeten ze die zo wegdoen, omdat die niet meer besteld kunnen worden en nu kunnen ze die nog voordelig verkopen. Veelal zijn dit dus maar 1 of 2 stuks van elke jurk.
|
|
Dorine
|
3-1-2011 12:05:00
Bij Robel in Roeselare, Ooststraat, heb je altijd bruidskledij aan verminderde prijs, buiten de nieuwe collectie.
|
|
anke
8-10-2011
|
3-1-2011 12:37:18
ik ben in november bij nagimai in roeselare geweest.ik moet zeggen heeeeeeeeeeeel mooie kleedjes MAAR de kwaliteit is echt niet die als in de grotere (en dus ook duurdere) bruidshuizen.
wel heel sympathiek en er is haar niks teveel.je kan altijd eens gaan kijken en passen natuurlijk he...
|
|
sandra
24-6-2011
|
3-1-2011 19:52:01
Hallo,
Morgen heb ik mijn eerste afspraak bij Linea Raffaelli te Brugge.
Daar doen ze solden ( -50% ) !
We zien wel wat er tussen zit.
Spannend !!
|
|
Stefanie
20-8-2011
|
4-1-2011 20:40:09
Er zijn idd maar enkele jurken in die stijl of dat model, maar dat heb je tijdens de solden ook bij veel andere kledij.
Veel succes!
|
|
Stefanie
19-8-2011
|
8-1-2011 20:55:43
Ik ben momenteel ook zeer druk op zoek naar mijn droomjurk! Mijn eerste winkel die ik vandaag heb gedaan is Huis Paula te Veurne. Gezien ik geen supergroot budget wil uitgeven aan mijn trouwjurk dacht ik van er eventueel eentje te huren. Maar in Huis Paula ben ik zéér teleurgesteld naar buiten gestapt! De collectie die wordt verhuurd vind ik eerlijk gezegd echt niet mooi. Over Prima Donna in Deerlijk heb ik alleen nog maar positieve commentaren gehoord. Verschillende collega's kochten daar hun kleed en waren super enthousiast! Lasposa in Roeselare schijnt ook héél goed te zijn, sinds kort bestaat nu ook Lasposa Outlet!
|
|
sandra
24-6-2011
|
10-1-2011 22:00:03
Hallo,
Ik heb mijn trouwkleed gevonden bij Linea Raffaelli aan 50 % !
Ben superblij !!
IS van de collectie 2010.
Alsook schoenen en halsketting heb ik er gekocht.
Nu op zoek naar een kostuum voor mijn verloofde ! ;-)
En , niet té vergeten voor mijn zoontje en stiefdochtertje !
|
|
Tabita
22-9-2012
|
9-3-2011 15:31:39
Hey Sandra, ik zou in de zomersolden ook willen gaan kijken bij Linea Raffaelli in Brugge. Nu vraag ik mij af of ze een kleed uit de solden ook nog helemaal verwerken, en of dat ze dit nog bijhouden tot een paar weken voor de trouw. Ik zou het namelijk meer dan een jaar op voorhand kopen... Groetjes Tabita
|
|
sandra
24-6-2011
|
9-3-2011 19:23:43
Héy Tabita ,
Ik heb mijn kleed begin januari 2011 gekocht,en trouw op 24 juni 2011.
Ze verwerken dit zeker,hoor!En je kan die daar laten hangen zolang je wilt.
Mijn trouwkleed moet ook wat aangepast worden.
Hiervoor rekenen ze 80 € ( retouche).
Ik ga 22 april terug voor de retouche,wou zolang mogelijk wachten.
Véél succes !
Groetjes,
Sandra
|
|
Tabita
22-9-2012
|
10-3-2011 8:46:30
Hey Sandra, bedankt voor de informatie :-) stelt mij toch al wat gerust :-) Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen ;-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|