Terug naar overzicht
Wij hebben een dresscode, namelijk feestkledij with a touch of pink..... Enkele mensen zijn er van op de hoogte en zijn razen enthousiast. Ik vind dat het ook een bepaalde sfeer geeft, en de mensen die echt om je geven, doen graag de moeite ervoor
Wij zullen vermelden 'graag stadskledij'. zo komen de mensen normaal in kostuum en geen jeans. Als je 'avondkledij' vermeldt dan bedoel je eigenlijk de dames in het lang en de heren in smoking...
Wij hebben voor de zekerheid vermeld "Avondkledij gewenst - geen wit"... Er zit daar een speciale reden voor hoor... Kwestie van de lat beetje hoger te leggen dan feitelijk bedoeld (zodat we zeker geen teleurstellingen hebben die dag) en dat geen wit zal een speciale foto worden in de hoop dat ook geen enkele witte hemd voorkomt bij de mannen maar dat vind ik dan minder erg dan een vrouw die in het lang en wit is gekleed
Hoi, wij hebben "dress to impress" op onze uitnodiging staan. Vonden dat subtiel en het past bij ons, de uitnodiging en ons feest. Groetjes
hey wij hebben voor de mannen kostuum gewenst (omdat bij stadskledij veel mannen toch denken dat jeans stadskledij is omdat ze zo toch naar het stad gaan) en voor de vrouwen dress to impress ik ben benieuwd hoe het gaat meevallen en hoop echt dat niemand anders in het wit gaat zijn ( kans is misschien wel wat kleiner aangezien we over 18 dagen al trouwen en het dus nog steeds winter is :-) )
Wij hadden geen dresscode. De mensen moeten komen als zichzelf. Dat vonden wij wel volstaan! :-)
Onze dresscode is " feestelijk " !
wij hadden evenmin een dresscode, hoewel we toch een favoriet hebben: geen dassen, noch strikken. Vonden juist niet de exacte plaats en correcte woorden om het op onze uitnodiging te plaatsen. Bij het afgeven van de uitnodigingen hebben we gewoon gezegd dat ze echt niet verplicht waren om een das of strik te dragen (zeker bij diegenen waarvan we weten dat ze dat anders nooit dragen). Ons motto: wees jezelf (dju, dat hadden we nog als dresscode kunnen gebruiken :-) dat ik daar nu maar opkom!)
wij hebben ook geen dresscode!