Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dresscode

3-1-2011 22:10:12
Hallo

zet er iemand van jullie een 'dresscode' op zijn uitnodiging?

gr eline 

eline
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 844

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik4-1-2011 7:59:58

Wij hebben een dresscode, namelijk feestkledij with a touch of pink.....

Enkele mensen zijn er van op de hoogte en zijn razen enthousiast.
Ik vind dat het ook een bepaalde sfeer geeft, en de mensen die echt om je geven, doen graag de moeite ervoor

julie
28-5-2011
 Meld misbruik4-1-2011 8:46:05

Wij zullen vermelden 'graag stadskledij'. zo komen de mensen normaal in kostuum en geen jeans. Als je 'avondkledij' vermeldt dan bedoel je eigenlijk de dames in het lang en de heren in smoking...

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik4-1-2011 11:34:39

Wij hebben voor de zekerheid vermeld "Avondkledij gewenst - geen wit"... Er zit daar een speciale reden voor hoor... Kwestie van de lat beetje hoger te leggen dan feitelijk bedoeld (zodat we zeker geen teleurstellingen hebben die dag) en dat geen wit zal een speciale foto worden in de hoop dat ook geen enkele witte hemd voorkomt bij de mannen maar dat vind ik dan minder erg dan een vrouw die in het lang en wit is gekleed

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik4-1-2011 11:57:00

Hoi,

wij hebben "dress to impress" op onze uitnodiging staan. Vonden dat subtiel en het past bij ons, de uitnodiging en ons feest.

Groetjes

marleen
22-1-2011
 Meld misbruik4-1-2011 12:49:29

hey

wij hebben voor de mannen kostuum gewenst (omdat bij stadskledij veel mannen toch denken dat jeans stadskledij is omdat ze zo toch naar het stad gaan)
en voor de vrouwen dress to impress

ik ben benieuwd hoe het gaat meevallen en hoop echt dat niemand anders in het wit gaat zijn ( kans is misschien wel wat kleiner aangezien we over 18 dagen al trouwen en het dus nog steeds winter is :-) )

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-1-2011 15:34:35

Wij hadden geen dresscode. De mensen moeten komen als zichzelf. Dat vonden wij wel volstaan! :-)

lies
2-7-2011
 Meld misbruik4-1-2011 16:27:25

Onze dresscode is " feestelijk " !

Femke
26-2-2011
 Meld misbruik4-1-2011 16:30:43

wij hadden evenmin een dresscode, hoewel we toch een favoriet hebben: geen dassen, noch strikken.

Vonden juist niet de exacte plaats en correcte woorden om het op onze uitnodiging te plaatsen.

Bij het afgeven van de uitnodigingen hebben we gewoon gezegd dat ze echt niet verplicht waren om een das of strik te dragen (zeker bij diegenen waarvan we weten dat ze dat anders nooit dragen).

Ons motto: wees jezelf (dju, dat hadden we nog als dresscode kunnen gebruiken :-) dat ik daar nu maar opkom!)

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik5-1-2011 15:06:18

wij hebben ook geen dresscode!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...