Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bellenblaasmachine

5-1-2011 9:30:39
Dag lieve mensen,

Met nog 100 dagen op de teller ben ik op zoek naar een bellenblaasmachine. Ik zou deze graag huren in de buurt van Gent. De enige die ik vind zijn te vinden aan de andere kant van de wereld :p
Kan er me iemand helpen?
Groetjes

Inge
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1285

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik5-1-2011 10:49:33

Ik heb wel een bedrijf gezien in Goes (Zeeland - NL) die een mobiele machine (3,5 kg) verkoopt voor 43 euro. Ook hebben ze vloeistof voor 14 euro (2,5 liter geconcentreerd, aanlengen met 2,5 liter water, dus totaal 5 liter). Ik denk dat Goes ongeveer een uur van Gent ligt. Ik weet niet wat de huurprijzen zijn, maar vond dit best goedkoop. De machine heette de American DJ EZ Bubble bellenblaasmachine. Misschien als je deze naam op google zoekt, dat je een bedrijf dichter bij Gent kan vinden.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik5-1-2011 11:11:53

http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Bellenblaasmachine...

Of zoek je echt zo`n grote machine?

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik5-1-2011 18:35:44

Ik ben hier ook naar op zoek, dus Inge als je iets hebt gevonden mag je het mij altijd laten weten!!

Kendra, op de link die jij doorstuurd staat er dat deze niet meer beschikbaar is. Dat ze deze om technische redenen uit hun assortiment hebben gehaald... had deze namelijk ook al zien staan...

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik5-1-2011 18:39:58

Vermoed dat dit de link is naar de machine die Leontine beschrijft

http://www.bax-shop.nl/bellenblaas-machines/

Iemand hier ervaring mee???

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-1-2011 15:06:59

Let er dan wel op dat je ook degelijk 'sop' hebt dat geen vlekken maakt op de kledij!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...