Terug naar overzicht
oké ja, schrijffoutje: moest dus "bevestigingen" zijn ... wou een beetje te rap er van af zijn geloof ik
Bij ons staat mijn e-mailadres en mijn GSMnummer er op.Voorlopig lopen er vooral per mail bevestigingen binnen. En via mijn ouders, die hier en daar wat mensen zien. Ik heb onderaan op de receptie en feestkaartjes laten zetten: Graag uw aanwezigheid zo snel mogelijk bevestigen bij Yicke - GSM: xxx/xxxxxx of e-mail: yicke@server.landcode
Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen - bij voorkeur - via mail (.....) of op het nummer .... en dit voor 2 juni Klein voorbeeld. Erg beleefd en they get the hint ;) Ik was hier ook bang voor, maar nu blijkt dat echt wel gewoon velen via de schoonouders/ouders bevestigen en dat de rest mijn nummer al had of het gewoon zeggen volgende keer dat we elkaar tegenkomen
Ik zou ook mijn mailadres erbij zetten, kiezen mensen dan zelf niet gemakkelijker voor een mailadres als ze hier gewoon zijn mee te werken?Hoelang op voorhand sturen jullie de uitnodigingen?
Bij ons krijgt iedereen een unieke code waarbij ze moeten inschrijven op onze trouwsite.
Het voorbeeldzinnetje van Aurelie vind ik wel goed! Maar... 300 mensen! Pfieuw! En de helft die je dan nog kunt nabellen omdat ze niks laten weten... Jij liever dan ik...
Ik hou zelf ook meer van bevestigen via e-mail. In mijn ervaring vindt niet iedereen het zo leuk om te moeten bellen naar iemand die ze misschien niet echt supergoed kennen :)
Wij laten enkel bevestigen via telefoon... Ik wil niet her risico lopen dat ze afkomen van : "Ik heb je gemaild hoor..." en dan zelf nog moeten nabellen! Onze gasten zijn enkel mensen die we goed kennen en nauw aan het hart liggen dus kan me moeilijk inbeelden dat die er echt tegenop zouden kijken om even een telefoontje te doen. Maar ook hier kan ieder doen wat ze het liefst willen! xxx
Ik denk wel dat het een goed idee is om te laten mailen. Hou er natuurlijk wel rekening mee dat niet iedereen daar vaardig genoeg in is. Bovendien kan je mss vragen aan 1 van je ouders/schoonouders/zussen/broers om de telefoontjes te ontvangen en aan te duiden op de lijst. Ik denk dat jij al genoeg stress zal hebben om de 'gewone' telefoontjes te ontvangen?! Het is maar een suggestie eh.
Hey Rebecca, Ik begrijp je probleem als niemand anders denk ik Mijn ouders zijn zelfstandig en toekomstige schoonouders ook, dus ... Wij hebben een speciaal e-mail adres aangemaakt en gaan dat op de uitnodiging zetten alsook mijn gsm-nummer, maar ik denk er zijn toch al mensen die ons gsm nummer hebben en automatisch zullen bellen of sms'en. Veel succes!