Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwschoenen: pumps of laarzen?

6-1-2011 19:38:35

Hoi hoi,

Ik zit met enkele vraagjes…

Mijn trouwkleed bestaat uit 2 kleuren, namelijk wit en rood, nu zou ik graag voor rode schoenen gaan, zodat ik die nog verder kan dragen na de trouw MAAR, ik ben het niet gewoon om op pumps of sandalen met een hak te lopen, laarzen met een hak daarentegen wel… Kan je in de zomer (8 juli) laarzen onder je (lang) trouwkleed dragen? Of moet ik er gewoon leren op lopen

Groetjes…

Lesley
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 615

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik6-1-2011 19:45:55

Hoihoi,

Ik zou persoonlijk ofwel erop leren lopen ofwel schoentje met een klein hakje kopen waar je wel makkelijk op loopt ;-). Laarzen lijkt me in putje zomer een beetje een raar zicht + als het dan ook nog eens supergoed weer is (waar we natuurlijk allemaal op hopen ;-)), dan ga je echt "sterven" van de warmte vrees ik :-).

Groetjes!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik6-1-2011 20:39:23

Er bestaan toch zomerlaarzen ook he in zacht en soepel leder!
Mijn vriendin trouwde in septe 2010 en had beige laarsjes aan met veters vooraan en hoge hak, iedereen vond het elegent en origineel.

An
23-7-2011
 Meld misbruik7-1-2011 10:28:23

Waar jij het makkelijkste op loopt moet je gewoon nemen.. trouwens als je een lang kleed hebt ziet niemand je schoenen.. misschien de tup vanvoor maar voor de rest?! Dus gewoon iets kiezen waar jij je het beste bij voelt!!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-1-2011 14:52:52

Niemand ziet je schoenen, hmmm... Ik schrik er toch van hoe vaak mijn schoenen 'in beeld komen' als ik naar mijn foto's kijk... Als je een hoepelrok hebt en je gaat zitten, zie je automatisch je schoenen. Een typische huwelijksfoto is een foto waarbij de mannen van de suite de bruid optillen, ook dan komen de schoenen piepen. Als je een trap oploopt (bv. in het stadhuis), til je jouw jurk op, dus zie je ook de schoenen,...
Eigenlijk moet je je afvragen of een laars wel bij jouw jurk past... Een buurmeisje van mijn man is enkele jaren geleden getrouwd mét laarzen onder haar frêle jurkje... Echt geen zicht! De bedankingsfoto was een foto waarop haar schoenen te zien zijn, omdat ze op een speeltuig in een speeltuin zitten... Niet zo fraai... Heb je echter een stoerdere jurk, dan kan het uiteraard wel... Hangt dus gewoon van jurk tot jurk af.

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik7-1-2011 19:55:28

Kijk eens bij www.elsacolouredshoes.com
Daar staan enkele lage laarsjes op, heel elegant, en die zijn nadien ook nog mooi op een jeans met vb een witte trui
Ik ga zowiezo voor laarsjes, maar dat is voor een winterhuwelijk

Lesley
8-7-2011
 Meld misbruik9-1-2011 9:54:25

Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Ik ga eens rondkijken als ik leuke passende laarsjes vind en anders zal ik maar leren lopen op pumps hé

@Ce: heb je er soms een idee van rond welke prijs deze schoenen gaan?

Groetjes

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik9-1-2011 20:36:20

dat zal tegen de 200€ zijn, vrees ik...
maar ja, je kan ze dan nadien ook nog dragen, in tegenstelling tot de typische klasssieke trouwschoenen.

als je de naam weet, kan je googlen en dan vind je genoeg sites die deze online verlopen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...