Terug naar overzicht
Wij trouwden op een vrijdag, midden in het bouwverlof en hadden 150 boekjes laten drukken. Daarvan waren er nog een 20-tal over (jaja, de kerk zat goed vol!). Ik ben ook leerkracht en gaf toen les in 2 klassen (beide duobaan): in het eerste met 16 kinderen en in het zesde met 29 kinderen. En dit was het resultaat in de kerk: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1238501082906&set=a.1238471522167.37003.1240628751 15 kinderen, dus. Verder waren er ook nog véél nichtjes, neefjes, achternichtjes en achterneefjes, kindjes van collega's,... Wij hadden 100 zakjes voorzien en hadden er een 30-tal over. Die overschot hebben we 's avonds nog bij het gastenboek gezet, zodat wie wou nog eentje kon nemen.
Aangezien wij tijdens de bouwvakvakantie trouwen.. delen we nu al onze uitnodigingen uit! Bij het uitdelen krijg je van iedereen wel een reactie ivm de kerk.. de meeste zeggen dit bij ons meteen of ze al dan niet naar de kerk komen! Dus houden we dit bij in onze aanwezige lijst zo weten we op het einde aan de rit ook ongeveer wie er in de kerk bij zal zijn :) En wat de bedankingen betreft.. die krijgt toch iedereen bij het naar huis gaan niet?! Of lees ik het verkeerd? Zelf heb ik ook nog een 3 tal kleine neefjes en nichtjes.. voor hen voorzie ik iets in snoep! Omdat ik nogal creatief ben was ik van plan om 3 kleine snoep taartjes te maken
Ik denk eraan om een 130-150 boekjes te voorzien (de ceremoniemeester sprak van 100 ma ik heb een grote familie en mijn mannetje ook tamelijk dus ja.. liever iets meer dan te weinig) Voor de bedankjes wacht ik nog even, wij gaan een foto opsturen, dus ik kijk naar de aanwezigen en ook voor zij die iets gaven die niet kwamen.. succes!
Ik denk dat je de 'bedankingen' verward, meisjes! Ellen bedoelt de snoepzakjes die je aan de kerk aan de kindjes geeft die een bloemetje komen afgeven. Is dus iets anders als de bedankingen op het avondfeest! ;-)