Terug naar overzicht
Hallo, Wij gaan wss gaan voor de traditionele foto... Groetjes,Kendra
Hallo hier ook een bedankingskaartje met foto die overdag genomen is geweest. De fotograaf maakt die dan tijdens het avondfeest en brengt die dan ter plaatste. Groetjes Lien
Wij geven een versierde cupcake in een doosje met daaraan een kaartje
Wij geven een kerstbal met onze naam en trouwdatum op
Wij geven ook een kaart waar enkele foto's van onze mooie dag op staan met een bijpassend tekstje. De fotograaf maakt die dezelfde dag en brengt ze 's avonds naar de feestzaal.
De bedankingen maken we zelf, we gaan een glazen potje (uit AVA) geven met advocaat erin aangezien het een kleinschalig feest is en ik weet dat iedereen dat graag eet
Wij kiezen voor een gedraaid glazen flesje met limoncello erin!! Waaraan we een kaartje hangen met onze namen, datum en op de achtergrond de eifeltoren aangezien ik daar ten huwelijk gevraagd ben
Met een knipoog naar Alice in Wonderland ;) geven we kleine glazen flesjes in verschillende formaten met een labeltje 'drink me' en de namen en datum hier op vermeld mee.
een klein snoepzakje met daaraan onze naam en datum ofwel 2 pralines met onze naam op
Doorzichtige bal met m&m's in 2 kleuren, bedrukt met onze namen en bedankt
Wij hadden ook de traditionele foto. Gemakkelijk, want er zijn wel méér mensen die je wil bedanken dan enkel de avondgasten: bv. mensen van de receptie, mensen die naar de kerk zijn geweest, mensen die je niet hebt uitgenodigd maar waarvan je wel een geschenk ontvangt (bv. kennissen van ouders),... Een foto is dan gemakkelijk op te sturen.
Wij geven een klein knalgroen (lemongroen) wekkertje (werkt echt) met daaraan rode hartjessnoep met onze namen erop.
wij geven een klein kaarjse met een fotootje van ons en de datum vonden da origineel ( sfeerboutique.be)
Bedankt allemaal, er is ook zoveel aanbod in hé...
@Mieke: waar haalden jullie dat knalgroene wekkertje? Lijkt me leuk; hebben ze daar nog meer dingen?