Terug naar overzicht
Hoi Melanie, goh... enorm vervelend! Maar ik vrees inderdaad dat je hieraan niets kan doen een optie is nooit definitief dus om tijd en moeite te sparen zou ik snel verder zoeken. Hou maar in je achterhoofd : Als dit de manier is waarop deze mensen werken met klanten dan ben je ze beter kwijt dan rijk. Veel succes in jullie zoektocht! xxx
Je kunt er spijtig genoeg niets aan doen... Je hebt geen contract en ook geen begin van bewijs van contract (bv voorschot dat je had betaald). Probeer dus zo gauw mogelijk een nieuwe zaal te vinden.
Probeer anders s kasteel het Blauwhuis in Izegem... Toen wij informeerden was die nog vrij op die datum, ook Salons Denotter in Zedelgem was nog vrij toen (ik spreek over begin december ergens). Ook de Marquette in Marke / Vossenberg in Hooglede misschien s proberen? Het leken ons ook toffe locaties, maar de datum van 18/06 paste niet voor ons. Ik vind het supererg voor jullie, maar de moed niet verliezen hé!!
bel gewoon nog eens terug naar die 2 zalen die je al afgezegd hebt... wij hadden ook eerst afgebeld, en dan toch (met rode kaken wel) terugbeld dat we toch wilden reserveren, en dat was geen probleem: opnieuw optie erop, en we hebben snel het voorschot betaald... just try! Groetjes
gisteravond nog zware discussies gehad en we hebben een andere datum gekozen 21 mei en hebben een korting gekregen en een hoop excuses + de melding dat ze 200% hun best gaan doen om ons een geslaagde dag te geven dat we niks mankeren. Effkes getwijfeld toch maar aangezien ik de zoektocht beu ben hebben we toegezegd. Hij kon bewijzen doorsturen en voelde hem echt slecht. Ik geef het het voordeel van de twijfel...let's hope!
als je er zo uitraakt... ik denk echt dat het niet met verkeerde bedoelingen is geweest hoor! enfin, die indruk had ik toch niet bij die man :-) probeer nu maar ff te relaxen over die topic en te genieten dat een belangrijk punt is geregeld! hopelijk loopt de rest vlotter, maar dat zal zeker!!