Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat denken jullie?

9-1-2011 15:19:22
Hey medebruidjes,

Ik heb voor alle mannen van de familie hetzelfde zwarte hemd gekocht, mijn toekomstige inclusief.
Maar nu twijfel ik voor de dassen, voor iedereen dezelfde das of voor mijn toekomstige een das in dezelfde kleur van mijn kleed en de andere mannen elk een zilveren das?
Wat denken jullie?

Niki
27-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 905

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik9-1-2011 15:43:52

Ik vind een gekleurde das voor de bruidegom wel tof en er mag toch iets van onderscheid zijn tussen de bruidegom en de rest van de suite he :)

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik9-1-2011 16:47:27

En waar ga je die dassen halen? :) 'k Zou er graag lime groene hebben voor iedereen (dus incl. bruidegom) .. Er zal wel onderscheid zijn doordat men toekomstige een kostuum gaat kopen en de rest zijn huurkostuums.

Niki
27-5-2011
 Meld misbruik9-1-2011 17:17:33

ik ga ze online kopen, echt veel keuze. (ook limegroen)

Indien interesse in de site, laat me gewoon een berichtje :-)

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik9-1-2011 17:19:58

Hey Niki,

Zou je me die site ook even willen doosturen aub. Hartelijk dank hoor.

emmy.vanree@skynet.be

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik9-1-2011 17:50:19

Mij ook alsjeblief :) kimvg@telenet.be

Stephanie

Meld misbruik9-1-2011 18:18:49

mij ook steph_ie_@hotmail.com

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-1-2011 18:48:03

Onze suite had grijze dassen (en witte hemden) en mijn man een zwart hemd met ijsblauwe das (zelfde kleur van mijn rok).

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik9-1-2011 18:52:28

Stuur je ook eens naar mij?

sarahtielemans@hotmail.com

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik11-1-2011 17:36:13

Hallo,

Ik had voor de mannen uit de suite hetzelfde antraciete kostuum met zwart hemd en zilvere das. Ik vond dit persoonlijk heel mooi. Ik was in het rood, maar persoonlijk zie ik het niet zo graag dat de bruidegom dan ook een rode das heeft. Hij was in zeer licht grijs en had dan ook bijpassende das in dezelfde kleur. Het hangt natuurlijk van de kleur van je kleedje af. Ik zou de bruidegom toch nog iets anders houden dan den andere mannen (mijn mening ).

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info