Terug naar overzicht
Ik vind een gekleurde das voor de bruidegom wel tof en er mag toch iets van onderscheid zijn tussen de bruidegom en de rest van de suite he :)
En waar ga je die dassen halen? :) 'k Zou er graag lime groene hebben voor iedereen (dus incl. bruidegom) .. Er zal wel onderscheid zijn doordat men toekomstige een kostuum gaat kopen en de rest zijn huurkostuums.
ik ga ze online kopen, echt veel keuze. (ook limegroen) Indien interesse in de site, laat me gewoon een berichtje :-)
Hey Niki, Zou je me die site ook even willen doosturen aub. Hartelijk dank hoor. emmy.vanree@skynet.be
Mij ook alsjeblief :) kimvg@telenet.be
mij ook steph_ie_@hotmail.com
Onze suite had grijze dassen (en witte hemden) en mijn man een zwart hemd met ijsblauwe das (zelfde kleur van mijn rok).
Stuur je ook eens naar mij? sarahtielemans@hotmail.com
Hallo, Ik had voor de mannen uit de suite hetzelfde antraciete kostuum met zwart hemd en zilvere das. Ik vond dit persoonlijk heel mooi. Ik was in het rood, maar persoonlijk zie ik het niet zo graag dat de bruidegom dan ook een rode das heeft. Hij was in zeer licht grijs en had dan ook bijpassende das in dezelfde kleur. Het hangt natuurlijk van de kleur van je kleedje af. Ik zou de bruidegom toch nog iets anders houden dan den andere mannen (mijn mening ). Groetjes Annelies