Terug naar overzicht
Wij houden ons feest er ook en wij hebben enkel positieve reacties gehoord... Van wanneer zijn die reacties want die zijn nog maar een paar jaar van eigenaar veranderd...
Ah, wanneer gaat jullie feest door? De meeste reacties zijn inderdaad van een jaar of 2 geleden. Van anderen hoor ik dan ook weer positieve reacties. Maar je kan niet genoeg informatie verschaffen :)
Wij trouwen 10 september, dus nog eventjes.Ik vond ze daar héél vriendelijk, en een 6-tal weken voor het feest mogen we met 6 personen (Wij en de ouders) daar ons menu gaan uittesten (zit in de prijs). Dus ik denk wel dat het eten in orde gaan zijn als ze je een proefmenu aanbieden. :)
We zijn deze week naar het Rubenshof geweest in Alken en ik denk dat het deze zaal gaat worden. 't fijn genoegen vond ik thans ook een hele mooie zaal. Normaal krijg je in het fijn genoegen ook een bruidsauto + chauffeur voor de ganse dag dacht ik? Dat is wel mooi meegenomen.
Ja dat klopt! :) Rubenshof had ook iemand mij aangeraden.Maar wij wonen in Sint-Truiden centrum en trouwen dus voor de wet ook in de stad daarom vonden wij Het Fijn Genoegen handig. Dan ligt alles een beetje bij elkaar!