Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pak voor mijn ventje

10-1-2011 11:29:06
hey meiden!

het wordt tijd dat mijn verloofde eens gaat kijken voor een kostuum.
Weten jullie misschien goede adresjes regio Limburg?
Hoeveel kost een kostuum gemiddeld eigenlijk want daar hebben we totaal geen idee van.

groetjes!!

Tamara
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1314

Jo
16-7-2011
 Meld misbruik10-1-2011 11:35:45

Ik ben afgelopen week mijn kostuum gaan bestellen bij Fricks Fashion in Sint-Truiden! Redelijk wat keuze, vriendelijke hulp,... Qua prijs kan vrij ruim gaan, ook afhankelijk van merk. Voor Cossmos betaal je makkelijk 1000 euro, voor Masterhand kan je al voor 500 à 600 euro een volledig pak hebben...

Groeten

joke
13-8-2011
 Meld misbruik10-1-2011 12:28:02

hoi Tamara,

ik ben met mijn ventje ook al op verschillende plaatsen geweest,
en 1 ding hebben wij al geleerd, in een bruidswinkel geen kostuum
kopen, je vind zo goed als de zelfde kostuums aan de helft van de prijs
en minder als je in gewone herewinkels gaat kijken. Bex in Stevoort heeft
al mooie kostuums hangen voor 300 euro, en ben zo nog winkels tegen gekomen.
Alles hangt er gewoon vanaf wat je er wil aan spenderen, je kan er uiteraard
ook kopen van meer dan 1000 euro, maar mijn ventje doet buiten de trouw nooit
een kostuum aan en dan ist toch wel zonde van het geld als hij even mooi kan
zijn in een kostuum van 300 euro hé.

Kelly
11-7-2011
 Meld misbruik10-1-2011 13:19:40

Beste Tamara

Wij hebben een kostuum gevonden in de Linx in Hasselt. qua prijs kwam dit wel hoger uit, 1900 eur, maar wel een heel speciaal kostuum.
groetjes

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik10-1-2011 13:53:24

amai! khad het niet zo duur verwacht kelly! we waren ook van plan om eens langs Linx te gaan maar dat is toch iets te duur. hij doet dat toch bijna nooit aan. dan kunnen we best inderdaad, zoals joke zegt, naar een gewone winkel gaan...
dankjewel voor de reactie!!

joke
13-8-2011
 Meld misbruik10-1-2011 14:38:12

ja meid

bij linx ook gepasseerd en zoals ik al zei veeel
duurder dan bij gewone winkels.
In herk de stad bij faschion hebben ze ook
trouwkostuums en die schommelen rond de 600 euro.

groetjes

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik10-1-2011 15:21:33

Omg zoveel geld... Ik ben blij, mijn ventje wou een simpel effen zwart kostuum en die hebben we bij c&a gevonden voor € 200! En hij is er super tevreden mee!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-1-2011 18:44:08

Mijn man had er eentje van Esprit van €250...

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik10-1-2011 20:45:09

Bekijk de collectie van C&A van Westburry en Angelo Litrico vanaf 99 tot 200 euro, geheel mooi afgewerkt! In de grotere filialen van C&A hebben ze de volledige kollektie!

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik10-1-2011 21:13:55

Een superadresje voor mannenbruidsmode is Milano in Maasmechelen !! Daar heeft mijn ventje vorig jaar zijn pak gekocht !!! Was echt prachtig en Super Service !! ze hebben hem 4x moeten retoucheren !! Was telkens in de prijs inbegrepen !! Je kan er al vanaf 500 euro een volledig pak vinden ...
Zeker een aanrader !!
Succes...
Gigi
Ondertussen al 212 dagen getrouwd .... :-))

elien
19-3-2011
 Meld misbruik10-1-2011 22:11:12

net over de grens, in Maastricht in Nederland, hebben wij, weliswaar in de solden een volledig kostuum gevonden van Hugo Boss, de schoenen moeten wel nog gekocht worden, maar vond het wel de moeite om een stukje te rijden.

groetjes!

Valerie
27-8-2011
 Meld misbruik11-1-2011 17:18:31

Mijn vriend gaat zijn kostuum gaan halen in Parijs, aan het Noordstation. Je betaalt ongeveer 200 euro voor het volledige kostuum. Alles wordt ook aangepast aan je maten (inbegrepen in de prijs) op ongeveer een uur tijd. Hij heeft daar al eens een kostuum gekocht en we zijn zeer tevreden over de kwaliteit. En het leuke is, je kan er terwijl nog een weekendje Parijs aan koppelen :-)

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik11-1-2011 17:27:31

Hallo,

Wij zijn bij Nicky Vankets in Hasselt geweest. Vermits ik in het rood was zagen wij hierbij graag een lichter kostuum (zie avatar). Wij hadden voor dit kostuum (broek, jas, gillet, hemd en das) 1500 euro betaald. Volledig op maat gemaakt! Ook een zeer goede service en supervriendelijk!

Groetjes
Annelies

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik11-1-2011 21:36:34

Mijn ventje heeft zijn kostuum (1 van masterhand) bij Labaere gehaald.
Voor driedelig kostuum, das, hemd en sjaal = 718€
Moet wel zeggen dat dit één van de goedkopere was, de andere waren het dubbele

niki
7-5-2011
 Meld misbruik11-1-2011 22:53:58

Wij hebben het kostuum bij De E&R gehaald in Beringen!
We hadden een 3delig kostuum, das, hemd riem en schoenen
voor 734€!
In februari moet mene vriend voor de 1ste pas gaan!

Mireille
2-7-2011
 Meld misbruik11-1-2011 23:08:16

Wij hebben een koopje gedaan bij Hugo Boss, 350eur! Mijn vriend zijn maat hing nog bij de koopjes en het past als gegoten. De nieuwe collectie zag er net hetzelfde uit en dat werd ook beaamd door de verkoper.
Schoenen aan soldenprijsje bij Torfs! Nu moeten we binnenkort nog wel op zoek naar een mooi hemd en das maar eerst moet mijn kleed gekozen zijn. Nu kan ik wat meer uitgeven

Giovanni

Meld misbruik12-1-2011 17:52:34

Dag Tamara,

Neem gerust een kijkje op onze website: www.carbonella.be

Al onze herenkostuums zijn vastgelegd op slechts 450€. De retailprijs ligt op het dubbele. De reden waarom dit een lagere prijs is, omdat we onze Italiaanse kostuums rechtstreeks uit Italië importeren. Tevens hebben we van elk model slechts 10 stuks, om de exclusiviteit te vrijwaren.

Uniek aan ons concept is dat we 24/24 - 7/7 beschikbaar zijn. De klant kan dus zelf bepalen waar en wanneer hij de collectie wenst te zien. En dit volkomen vrijblijvend!

Mochten jullie interesse hebben, dan komen wij gerust even tot bij jullie langs.

Neem gerust contact op contact@carbonella.be

Groetjes,

Giovanni

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info