Terug naar overzicht
Ja ik, al een keer of 8 (ik ken iemand die er woont)! ;-) T is er echt héééél mooi. Playa del Carmen is nu wel niet zo heel groot, maar wel gezellig, ook om 's avonds nog wat rond te kuieren... Aanrader is ook wel om met de bus eens naar Cancun te gaan, met de boot naar Isla Mujeres en een uitstap naar Chitzen Itza... Veel plezier!
Hey, we gaan ook naar Playa Del Carmen voor 14 dagen. Welk hotel hebben jullie en wanneer vertrekken ? Groetjes janny
Wij gaan van 1 tot 10 augustus naar Riu Tequila.Ik kijk er al naar uit. :-) Groetjes
Hey Wij zijn er op huwelijksreis geweest, 2 weekjes in juli. Ons hotel was Iberostar Paraiso del Mar, echt waaaaauw!!Het is er adembenemend mooi! Je zal het je zeker niet beklagen. Groetjes,Laura
Ik ben in de Riu Tequila geweest, vorig jaar! Was zeker goed! Alleen jammer da 't ni direct aan 't strand ligt, maar 't is geen ramp want je moet eigenlijk enkel de straat over om naar de zee te gaan!
Wij gaan ook naar Mexico Iberostar Tucan en Quetzal voor 14 dagen. Ligt direct aan het strand. We kijken er al enorm naar uit .Vertrek op 17 mei.
Wij gaan ook naar Riu Tequila van 31 mei tot 14 juni... kijk er zon naar uit, ben eens benieuwd! Hopelijk zijn er inderdaad een aantal leuke dingen om te bezoeken.
wij wilden ook naar mexico gaan, maar het orkaanseizoen begint dan en dat vonden we niet zo'n goed idee. Playa del Carmen is zeker de moeite waard.
Ik ben zelf werkzaam in een reisbureau en kan je alvast melden dat de RIU-hotels een goede keuze zijn! De Tequila is iets meer clubresort (dus wat ambiance/animatie), perfect voor in de Caraibische sfeer te komen! Echt een superleuke bestemming!Zeker Chitchzen Itza bezoeken en indien eerste keer : met dolfijnen zwemmen!!!!Niet goedkoop, maar zo'n ervaring!Geniet ervan en een leuke trouwdag gewenst!