Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen

11-1-2011 11:49:42
Ik ben op zoek naar een webshop waar ik eventueel mijn ketting, oorbellen en armband zou kunnen vinden.
xx

Kelly
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1250

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik11-1-2011 12:26:55

Ik vond ook online niets echt speciaal. En als ik het dan vond, dan moest ik superveel betalen...
Ik wou dat ik die websites nog had, maar door inbraak ben ik al mijn linken kwijt...

Hetgeen dat ik heb gedaan: op internet juwelen opzoeken die ik mooi vond en ik ben die zelf bij een kralenwinkel in de buurt gaan maken tijdens workshop! Ik heb 2 setjes voor amper 90 euro, dus 45 euro voor ketting, oorbellen en armband!!!

Een mooi merk is Abrazi: http://www.abrazi.com/

Daar heb ik mijn ideetjes gepikt en wat gepersonaliseerd tijdens workshop.

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik11-1-2011 13:24:49

hairstyles.be heeft ook juwelen

natasja
6-5-2011

Laura
22-10-2011
 Meld misbruik12-1-2011 21:12:15

Ik heb een heel mooie haarversiering besteld op Glitzy Secrets. Ze hebben heel veel keuze en heel mooi spullen!

Liesbeth
2-7-2011

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...