TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
28-5-2011
|
11-1-2011 12:13:56
Hey Samira,
Ik had bijna hetzelfde voor. In de 2de winkel, ik denk dat het 3de kleedje was dat ik aan heb gehad, was mijn keuze gemaakt.
Ik was er weg van, het was helemaal wat ik wou en m'n mamaatje had tranen in haar ogen! Dus heb ik het toen ook meteen besteld. En dan achteraf kwamen de twijfels... is dat wel "het", moet ik niet meer gaan rondkijken, .... Maar ik ben bij mijn beslissing gebleven en ben niet meer gaan rondzien... dat is het en het blijft zo, anders ga ik mijn eigen kop alleen maar zot maken!
Ik hoop dat je er uit geraakt!
Veel plezier nog!
Charlotte
www.simonandcharlotte.com
|
|
Kelly
4-6-2011
|
11-1-2011 12:23:48
Ik had bij de eerste winkel ook een kleedje gepast dat echt wauw was (ook nen marylise)
Maar omdat het de eerste winkel was, wou ik toch nog andere winkels gaan bekijken. Uiteindelijk kon ik nog altijd terug naar de eerste winkel gaan als dat wauw effect enkel daar te bespeuren was.
Ik ben blij dat ik verder ben gaan kijken, want in 2de winkel had ik ook mijn ECHTE wauw-effect. Denk dat de meeste bij de 2de winkel al kopen hoor. Omdat je al een "gevoel"/ervaring hebt gehad in eerste winkel.
En ja, ik twijfel soms ook nog van: ben ik niet te snel geweest, misschien dat er ergens anders nog meer mijnen wauw ligt, maar uiteindelijk begin je ook alleen maar meer te twijfelen als je meer winkels doet he...
Welk merk zou het worden?
|
|
Inge
6-8-2011
|
11-1-2011 12:32:46
Ik heb in de eerste winkel waar ik ging meteen mijn kleed gevonden maar ik wilde toch voor alle zekerheid nog andere winkels doen. Uiteindelijk kwam ik telkens terug bij hetzelfde kleed uit en heb ik dus mijn eerste keuze besteld! :) Ik heb nu ook soms nog de gedachte van: 'Is dit wel hét juiste kleed?' Wat ben ik blij om te lezen dat dit niet alleen bij mij zo is! :) Het is blijkbaar een natuurlijk bruidjesfenomeen! Fjuuuw! Groetjes en succes ermee!
|
|
Circé
24-6-2011
|
11-1-2011 12:37:58
ik heb ook bijna direct mijn wauw kleed gevonden, ik ben nog verder gaan rondkijken en heb zelfs gewacht op de nieuwe collectie, maar geen enkel kleed heeft me nog van gedacht doen veranderen, ik ben bij mijn eerste keuze gebleven
groetjes en veel succes
|
|
ilse
7-8-2010
|
11-1-2011 12:41:03
Hey,
Ik had bij de eerste winkel ook "prijs". Ik denk het 4de kleedje dat ik aanhad was hét kleedje maar ben diezelfde dag en de dag erna nog naar 3 andere winkels geweest om te zien of ik iets gelijkaardigs goedkoper vond ofzo. Maar alles wat ik daarna aanhad vergeleek ik met dat kleed waar ik het wauw-gevoel had. Het weekend erop ben ik terug naar de 1e winkel geweest om te gaan bestellen.
Moet zeggen dat het wel een enorme opluchting was na die eerste winkel want ik had gedacht dat het veel langer zou duren voor ik een wauwgevoel had en nu wist ik dat ik sowieso terugkon naar die 1e winkel als ik niks nog beter vond
Groetjes,
ilse
|
|
Samira
2-9-2011
|
11-1-2011 12:46:08
hallo iedereen,
Bedankt voor de reacties!
@ Kelly : Youniek verkoopt hun eigen merk daarom zijn ze heel betaalbaar, op maat gemaakt met zeer kwalitatieve stoffen.
Jah het is echt moeilijk he. Ik heb nog es op het net gekeken naar collecties maar het kleedje dat ik gevonden heb, heeft toch nog altijd dat ietsje meer.
Het is een kleedje in een a lijn met een open rug, een kraagje en een heel mooie decoltée dat mijn figuur echt volledig mooi doet uitkomen.
Ik ga er nog wat verder over nadenken.
Merci iedereen
Groetjes
|
|
Anika
9-4-2011
|
11-1-2011 12:58:28
Ik heb twee winkels gedaan op 1 dag. De eerste was een echte afknapper, maar bij de tweede was het bij ook meteen prijs. Ik heb daar nog twee kleedjes aangedaan. Het eerste met wauw-gevoel en een tweede dat er uiteindelijk niet aan kon tippen :) Ik heb ook meteen die dag dat kleed besteld. Das inderdaad heel vlug en met weinig zoek-klopjachten, maar als het gevoel er is, zit het wel goed volgens mij! Telkens ik twijfel kijk ik gewoon nog eens naar de foto's die van me genomen zijn terwijl ik het kleed aan het passen was en dan weet ik gewoon: dat is mijn kleed ( en dan moet ik er ook geen extra tijd aan verspillen ;) ) Gevonden is gevonden.. of dat nu de eerste of de 36e winkel is! als het gevoel maar juist zit!
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
11-1-2011 13:15:47
Bij mij was het ook in de eerste winkel raak! De andere winkels heb ik dan ook niet meer bezocht :-).
Soms slaat de twijfel al eens toe - wat blijkbaar heel normaal is - maar ik ben nog altijd blij met de gemaakte keuze, al had ik niet gedacht dat het zo snel zou gaan. Ik had me eerder een queeste van weken en massa's winkels verwacht om dan nog niets naar m'n zin te vinden... Dus toen ik in de eerste winkel bij één van de laatste kleedjes dat wauw-gevoel kreeg (ging sijpelend, want op kapstok had ik niet gedacht dat het iets voor mij was), was dat een goed teken!
Succes!!
|
|
Evelien
9-7-2011
|
11-1-2011 14:22:30
Bij mij was het de eerste jurk :) Erna nog een stuk of 6 jurken gepast, maar altijd minder mooi dan het eerste! Dus ik heb dat meteen besteld, het is echt prachtig!! Als je je niet zeker voelt: gewoon nog wat extra passen en zien of je gevoel blijft!
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
11-1-2011 14:30:20
Hier ook de eerste winkel was het prijs. 3de jurk dat ik aanhad... Ik zal het gezicht van mijn mama'tje nooit vergeten. De rest was wel mooi maar dit... Dit was hét kleed en het voelde ook juist aan...
|
|
lies
2-7-2011
|
11-1-2011 15:06:20
Bij mij was het ook meteen prijs in de 1e winkel, maar aangezien ik diezelfde dag nog een afspraak had in een andere ben ik er toch naartoe gegaan...
Gevolg? Heel de tijd zitten zoeken naar dat ene kleedje en helemaal in de war buiten gegaan. Dus hop, opnieuw naar de 1e, nogmaals gepast én gekocht!
Gaan ervoor!
|
|
tamara
20-5-2011
|
11-1-2011 17:24:45
samira,
had mijn droomkleedje via het internet gevonden.
ben eerst nog naar een winkel bij mij in de buurt gaan kijken, maar blijf toch met dat kleedje in mijn gedachten zitten en niets was nog goed genoeg.
ben dan naar de winkel geweest van mijn droomkleed, heb het aangetrokken, en ik voelde gewoon dat het dat was en heb het besteld.
heb ondertussen nog zoveel kleedjes gezien, en heb nog steeds geen spijt van mijn keuze.
dus ik zou zeggen als je gevoel zegt dat het dat is dat je zoekt, ga er dan gewoon voor!
groetjes en veel succes nog!
|
|
Nathalie
10-6-2011
|
12-1-2011 9:11:50
Hey Samira,
Ik heb ook in de eerste winkel, Youniek in Turnhout, mijn kleedje besteld. Echt superkleedje gevonden! Ik had al wat op internet zitten rondkijken voor enkele ideën en adressen. Ik wou absoluut naar Youniek omdat het concept en de prijs me wel aanstonden. En mijn droomkleedje heb ik daar gevonden. Sommige vriendinnen zeggen ook 'zo snel', maar als je er een goed gevoel over hebt, volg dat dan gewoon. Twijfel niet te veel, want uiteindelijk kom je misschien toch terug op je eerste keuze.
Veel succes en groetjes
Nathalie
|
|
Samira
2-9-2011
|
12-1-2011 19:53:09
Hey iedereen,
Ik heb toch besloten om nog naar 1 winkel te gaan vooraleer ik mijn beslissing neem zodat ik later geen 'had ik maar... " gevoel aan overhoud.
29 januari ga ik een kijkje nemen bij clair de femme, op de site zijn er 2 kleedjes van Eglantine die ik supermooi vind. Wordt vervolgd ;-)
Groetjes
Samira
|
|
An
23-7-2011
|
14-1-2011 21:39:12
Ik ben vorig jaar eind november m'n jurk gaan kiezen samen met m'n moeder en schoonmoeder! Normaal was het de bedoeling naar 2 winkels te gaan.. maar het is bij 1 winkel gebleven.. om 10 uur binnen gegaan en om 11 uur stond ik weer buiten!! Eerlijk gezegd vond ik het niet zo moeilijk om een jurk te kiezen want jurk nummer 4 was er eentje die me echt stond en die ook nog eens een waauuw effect had!!!
|
|
Samira
2-9-2011
|
22-1-2011 16:26:21
Hey iedereen,
Vandaag is het gelukt. Ik heb HET kleed gevonden! Ik ben zo blij dat ik toch eerst naar een andere winkel ben gegaan vooraleer ik mijn beslissing genomen heb.
Het is deze geworden en ik kan niet wachten tot ik hem kan aandoen.
http://host-218-65-169-83.static.internet-fr.net/mariag...
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|