Terug naar overzicht
Mijn beste vriendin heeft haar trouwfeest gegeven in De Snip in Moorsel: http://www.hostelleriedebiek.be/ Daar is een hotel, restaurant en feestzaal aan. Wij zijn toen ook blijven slapen, echt een aanrader!! Wel druk bezet zei ze, dus op tijd eens contacteren... xx
hotel Beveren van de Van Der Valk-keten heeft ook mooie feestzalen en kamers, dit is gelegen tussen Beveren-Waas en Sint Niklaas. groetjes
Hoi, bij feestzaal Jaurieu en het Gravenhof is er ook een hotel. Beiden mooie zalen maar in een andere stijl. Veel succes met de zoektocht! GroetjesGreet
Wij trouwen in Kasteel Sanderling! (in De Pinte) Ze hebben daar geen hotel, maar stellen wel twee hotels voor... Ze zijn op 5 minuutjes rijden van het kasteel zelf. Ik denk dat veel zalen samenwerken met een hotel in de buurt... het hotel geeft dan ook kortingen. Of misschien kan je zelf langsgaan bij hotels... leg daar uit dat je trouwt en familie uit het buitenland zult hebben... dat je 10 kamers op die dag zult reserveren... meestal geven ze dan korting (bv: ontbijt is gratis of vanaf de 5e kamer is er zoveel % korting)
Hotel Serwir in St-Niklaas kan ook.
Domein Carlton in Marke werkt samen met Parkhotel in Kortrijk, voorziet ook een gratis shuttledienst! Wij hebben ook veel buitenlandse gasten en dat is wel de ideale oplossing!
Ik heb een vraagje voor alle mensen met buitenlandse (schoon) familie en gasten! Hoe lossen jullie het thema van de misboekjes en de viering op? In welke taal word de viering gehouden en in welke taal ( of alletwee) is het misboekje bij jullie? Mijn vriend is portugees en er komt echt veel volk naar belgie, maar ik vind dat iedereen toch alles moet verstaan... In het engels is geen optie!
Hey Astrid, Wij hebben dezelfde situatie , mijn vriend is ook portugees, voorlopig denken we eraan om mijn vriend's groot-nonkel die bisschop is, te vragen een deel van de dienst voor zich te nemen. Maar dat moeten we nog afchecken met de priester in onze parochie. Voor de misboekjes dachten wij het in beide talen te doen.Zou leuk zijn als je ons van jullie uiteindelijke plannen zou willen op de hoogte houden.mocht je nog vragen en/of ideeen hebben:kim.saerens@gmail.com veel succes alvast,
Hoi bedankt vr jullie reactie allemaal!! Ja de misboekjes, daar had ik ook al mijn vragen bij maar ik denk dat ik het gelijk Kim ga doen en ook in beide talen ga maken. Dat is het beste voor iedereen. Voor de rest is alles nog wat wazig!! Veel om te regelen... maar we proberen er kalm bij te blijven hé ;-)