Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal + Hotel

12-1-2011 11:01:42
Hallo allemaal!!! Wij trouwen volgend jaar op 2/6/2012 en we zijn nu op zoek naar een geschikte locatie voor ons feest! We hebben al héél veel zalen gezien die zeer geschikt zijn. Maar we zijn eigenlijk op zoek naar een feestlocatie die er ook nog eens een hotel bij heeft. Ik ben zelf Italiaanse, dus die dag gaan we zeker enkele familieleden op bezoek krijgen uit Italië of Duitsland. En die kunnen niet allemaal bij ons thuis blijven slapen... dus zou het gemakkelijk zijn als we een combinatie van de 2 konden vinden. Als iemand ideetjes heeft mag je me altijd contacteren! Alvast bedankt!!! Groetjes Patrizia!!!!
(ps mijn e-mail : stella_2310@hotmail.com)

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1491

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik12-1-2011 11:15:44

Mijn beste vriendin heeft haar trouwfeest gegeven in De Snip in Moorsel: http://www.hostelleriedebiek.be/ Daar is een hotel, restaurant en feestzaal aan. Wij zijn toen ook blijven slapen, echt een aanrader!! Wel druk bezet zei ze, dus op tijd eens contacteren...
xx

Circé
24-6-2011
 Meld misbruik12-1-2011 11:25:59

hotel Beveren van de Van Der Valk-keten heeft ook mooie feestzalen en kamers, dit is gelegen tussen Beveren-Waas en Sint Niklaas.

groetjes

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 11:32:33

Hoi,

bij feestzaal Jaurieu en het Gravenhof is er ook een hotel. Beiden mooie zalen maar in een andere stijl.

Veel succes met de zoektocht!

Groetjes
Greet

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik12-1-2011 12:53:55

Wij trouwen in Kasteel Sanderling! (in De Pinte)
Ze hebben daar geen hotel, maar stellen wel twee hotels voor... Ze zijn op 5 minuutjes rijden van het kasteel zelf.
Ik denk dat veel zalen samenwerken met een hotel in de buurt... het hotel geeft dan ook kortingen.
Of misschien kan je zelf langsgaan bij hotels... leg daar uit dat je trouwt en familie uit het buitenland zult hebben... dat je 10 kamers op die dag zult reserveren... meestal geven ze dan korting (bv: ontbijt is gratis of vanaf de 5e kamer is er zoveel % korting)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-1-2011 14:44:44

Hotel Serwir in St-Niklaas kan ook.

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik12-1-2011 15:45:49

Domein Carlton in Marke werkt samen met Parkhotel in Kortrijk, voorziet ook een gratis shuttledienst!
Wij hebben ook veel buitenlandse gasten en dat is wel de ideale oplossing!

Astrid
30-6-2012
 Meld misbruik16-1-2011 18:36:06

Ik heb een vraagje voor alle mensen met buitenlandse (schoon) familie en gasten! Hoe lossen jullie het thema van de misboekjes en de viering op? In welke taal word de viering gehouden en in welke taal ( of alletwee) is het misboekje bij jullie?

Mijn vriend is portugees en er komt echt veel volk naar belgie, maar ik vind dat iedereen toch alles moet verstaan... In het engels is geen optie!

Kim
29-10-2011
 Meld misbruik16-1-2011 19:28:35

Hey Astrid,

Wij hebben dezelfde situatie , mijn vriend is ook portugees,
voorlopig denken we eraan om mijn vriend's groot-nonkel die bisschop is, te vragen een deel van de dienst voor zich te nemen. Maar dat moeten we nog afchecken met de priester in onze parochie.

Voor de misboekjes dachten wij het in beide talen te doen.
Zou leuk zijn als je ons van jullie uiteindelijke plannen zou willen op de hoogte houden.
mocht je nog vragen en/of ideeen hebben:
kim.saerens@gmail.com

veel succes alvast,

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik17-1-2011 21:11:59

Hoi bedankt vr jullie reactie allemaal!!
Ja de misboekjes, daar had ik ook al mijn vragen bij maar ik denk dat ik het gelijk Kim ga doen en ook in beide talen ga maken. Dat is het beste voor iedereen.
Voor de rest is alles nog wat wazig!! Veel om te regelen... maar we proberen er kalm bij te blijven hé ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info