Terug naar overzicht
Dag Eva, Ik heb al verscheidene huwelijksreportages gehad in het Rubenshof. De koppeltjes hadden een meerlandenbuffet. Dat wordt geserveerd in de winterveranda of orangerie achteraan zoals ze dat zeggen. Het eten was prima (zeker genoeg) en de bediening is vriendelijk en vlot. De plaatselijke DJ is OK. Er was toch telkens een goede ambiance. Enkel zou ik vragen dat hij zijn belichting iets naar voor schuift want hij staat zo in een hoek. De belichting (spots en zo) bestrijken niet de volledige breedte van de zaal. Nu heb ik mijn eigen licht bij om sfeerfoto's te maken. Maar 't is jammer omdat alles aanwezig was. Over de prijs kan ik niets zeggen. Ik was enkel de fotograaf en deed de huwelijksreportage. Succes. Patrick Liebens
Hey Eva, wij gaan daar onze trouw ook doen en kiezen voor een koud en warm buffet en daarna een dessertbuffet. We zijn zelf ook nog nooit naar een feest geweest maar waren direct overtuigd door hun vriendelijkheid en de prijzen vallen ook goed mee in vergelijking met sommige andere zalen. ik zie dat je nog voor ons trouwt dus hoop ik dat je na je huwelijk even een berichtje post om te laten weten hoe het geweest is! Nog veel succes met je keuze en het plannen. Groetjes Els
Wanneer trouwen jullie? Wij normaal in oktober pas, hoor. Ik moet onze datum nog aanpassen :) Ik had ook direct een goed gevoel bij deze zaal. Ik denk dat wij het themabuffet zouden nemen met dessertbuffet.
Hoi ,Ondertussen iemand daar al getrouwd? Het is ook 1 van de zalen die we in ons hoofd hebben, we hebben nog geen datum, willen eerste de zaal kiezen en dan passen we ons daarop aan. Kheb zo geen idee van budgetten eigenlijk en ik ben nu veel offertes via internet aan het opvragen. Zouden die prijzen veel schelen met de eigenlijke prijs? Ik zou voor een receptie + pastabuffet en dessertenbuffet gaan in het rubenshof denk ik...grtjs
Hoi,Wij hebben net beslist, 14/09/12 gaat ons feest ook door in het Rubenshof... het zat allemaal al vol qua datums op 3 momenten na dus ik vermoed dat het wel dik in orde zal zijn daar ;-), tis alvast een mooie locatie he! Hier ook, koud-warm buffet (met wat pasta's is) en dessertenbuffet.grtjs
Dag Liesbeth!Wij hebben gisteren ons feest gehad in het Rubenshof en het was SUPER!! Heeeeel lekker eten (wij hadden themabuffet) en goede bediening. Geniet ervan!
Hoi allemaal!Wij hebben ons feest ook in het Rubenshof! OP 20 juli!! Ik heb er alle vertrouwen in dat de feestzaal helemaal in orde zal zijn!!
Hoe zijn de feesten van jullie allemaal geweest? we zijn deze zaal ook aan het overwegen.Groetjes
Wij hebben ons feest hier gehad en het was echt super! Ik zou het meteen opnieuw in het rubenshof doen!
Wij hebben op dit moment ook een optie op het Rubenshof. Ik maak me enkel zorgen over de receptie. Wij wilden +- 150 pers en vragen ons af of deze in de orangerie geraken indien het regent? iemand ervaring? Groetjes!