Terug naar overzicht
Ik heb al verschillende reacties gelezen over het bruidshuis, zowel positieve als negatieve.Dit is voor iedereen verschillende natuurlijk.Ikzelf heb een hele positieve ervaring gehad daar, en heb mijn droomkleed daar gevonden én gekocht. Voor een ander trouwfeest heb ik daar een cocktail jurkje gekocht, en ook hier weer niets dan positief. Ik stond heel ver met mijn auto, en de dame van de winkel is helemaal meegelopen naar mijn auto toen ik het kwam ophalen, om het kleedje mooi in mijn auto te leggen. Klinkt misschien stom, maar ik vond het heel attent :-)
ik ben mijn kleed daar gaan halen en ik kan niks dan positief zeggen, niets is hen te veel. Ik ben vier keer verschillende jurken gaan passen om uiteindelijk voor mijn eerste keuze te gaan. Ik bleef mar twijfelen, ze bleven steeds even geduldig zonder opdringerig te zijn. Ook gaf de verkoopster daar me de indruk dat ze echt wel kennis van zeken had Dat vind ik toch heel belangrijk. Veel succes met het kiezen groetjes
Hey, Ik ben mijn kleed daar ook gaan kopen. Heel vriendelijke mensen. Mocht heel veel verschillende jurken passen en nog eens en nog eens. Ook al beslis je die dag nog niet, geen probleem voor hen! Ik ben in de vakantie een keer terug geweest om te kijken wat voor juweeltje ik erop aan kon doen en mocht dadelijk het kleed terug aandoen. Echt heel positieve ervaring!! groetjes
Mijn kleed kwam van het Bruidshuis in Merksem (niet te verwarren met het Bruidsparadijs). Ik was hééééél tevreden! De verkoopster is samen met mij blijven zoeken tot we de ideale bruidsjurk hadden. Ik vond een rok heel leuk, maar het topje erop niet en toen stelde de verkoopster andere topjes voor tot we de juiste combinatie vonden. Ook de retouches waren héél goed gedaan! Ik kon mijn sleep gemakkelijk opsteken en ook hadden ze drukknoopjes aan mijn bh gezet (niet daar gekocht) zodat ik mijn bh aan mijn topje kon vastklikken. Zo kon er zeker niets komen 'piepen'.
Hallo, En in welke prijscategorie zitten die jurken? Welke merken? Kan je daar ook een trouwkleed huren?
Ze hebben heel veel jurken van Linea Raffaeli. Er zijn ook jurken van Rembo styling en marylise. Mijn kleed is uiteindelijk een vrij duur kleed geworden :s. Maar ze hebben ook jurken rond de 1000euro, denk ik. Ik heb er enkel aangehad van Linea en die prijsklasse ligt wat hoger. Ik denk niet dat je er kan huren. Maar dat weet ik niet zeker