Terug naar overzicht
zou dat niet overal hetzelfde zijn? Ik heb hier al prijzen gelezen van rond de 200 euro...
hallo wij zijn ook van menen, waar trouwen jullie in welke kerk? ik denk je met 200 euro nie toekomt sorry. wij trouwen nie voor de kerk, jullie trouwen nie lang na ons
Hoi, Wij trouwen in Heule. De priester zei dat het standaard 250euro is voor het bisdom Brugge (dus volledig west vlaanderen). groetjes, Julie
Hoi! Inderdaad; €246 is de standaard prijs voor heel West-Vlaanderen, maar een aantal kerkjes hebben hierop een uitzondering gekregen omdat er een soort 'huwelijkstoerisme' naar ontstaat; zoals het Duinenkerkje in Oostende of het St.-Annakerkje in Stene, daarom betaal je daar als niet-parochiaan €100 extra, maar meer niet!
ja das waar maar ze vragen ook iets om de dienst te doen heb ik hoort
hoi, wij trouwen in de kerk op Ons Dorp PS/ waar heb je je kleedje gekocht? groetjes
De kerk kost tegenwoordig 250 euro! Dacht dat dit overal zo was.. blijkbaar niet dus.
in antwerpen is het ook 250 euro geworden (was eerst 200)
Wij trouwen ook in West-Vlaanderen en de prijs is €365. Blijkbaar veel hoger dan wat ik hier lees...
ik heb dan al hoort dat het afhangt van de dag en het uur dat je kerkelijk huwelijk doorgaat