Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

13-1-2011 22:15:35
hey meiden,

Wij vertrekken na onze trouw op huwelijksreis. Griekenland - Corfu all inclusive staat bovenaan onze lijst.
Nu, hebben we al verschillende hotels vergeleken qua prijs e.d.. Thomas Cook komt er het voordeligste uit, zelf hebben we nog nooit met Thomas Cook gereisd. Nu staat er bij ons hotel een honeymoon korting voor de bruid. Nergens in de brochure vind ik terug of zowel de vroegboekkorting als de honeymoonkorting berekend zal worden of dat dit één van de twee zal zijn.

Het reisbureau waar ik geinformeerd heb zei dat er geen honeymoon korting was al staat het duidelijk in de brochure. Heb nogmaals terug gebeld maar dit moest ze uitzoeken. Aangezien de vroegboekkortingen wsl maar lopen tot zondag vroeg ik me af of iemand van jullie dit misschien weet?

Groetjes

An
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 872

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik13-1-2011 22:39:04

Ik zou voor de zekerheid mss eens naar een ander reisbureau in de buurt gaan informeren...

lies
2-7-2011
 Meld misbruik13-1-2011 23:07:10

Hoi Ann,

volgens mij is men verplicht deze kortingen toe te kennen als ze vermeld staan in de brochure. Tenzij er uitdrukkelijk vermeld staat dat deze niet cumuleerbaar zijn!
Been stijf houden zou ik zo zeggen!

An
23-7-2011
 Meld misbruik13-1-2011 23:37:30

Ga ik zeker doen!! Enkel bij Neckermann en Thomas Cook hebben ze dit hotel in de brochure staan. Bij Neckermann is er geen korting voor de bruid en bij Thomas Cook wel en dat bij hetzelfde hotel, vind ik ook al een beetje vreemd! Morgen nog eens een poging doen bij beide reisbureaus...

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik14-1-2011 7:43:57

Hallo An

Ik had hetzelfde voor met een hotel bij Neckermann. Ik ben gaan informeren dat ik de voordelen nergens in de prijsbijlage vond. Ze keek dit na en verschoot ervan dat het inderdaad niet in de prijsbijlage stond. Dit kon 2 dingen betekenen: OF de prijsbijlage was verkeer OF de brochure was verkeerd. Ze ging dit even uitzoeken en een paar dagen later kreeg ik telefoon dat de brochure foutief was; GEEN honeymoonkortingen dus...
Ik vermoed dat het bij jou hetzelfde zal zijn?

Groetjes!

Sofie
10-9-2011
 Meld misbruik14-1-2011 10:16:22

Hey, naar welk hotel in Corfu ga je? Wij zijn ook van plan om dit weekend te boeken!

Groetjes!

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik14-1-2011 10:39:52

kijk eens op d-reizen.nl daar heb je echt de goedkoopste reizen! staan op nr 1 in nederland qua reisbureau, boek er zelf ook altijd en scheelt heel veel per persoon

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik14-1-2011 11:58:16

Hoi!

Wij hebben ook Griekenland helemaal bovenaan staan :)!
Toch wel leuk, maar budgetvriendelijk :)!

Ik zelf heb geen slechte ervaring met Thomas Cook, maar een collega heeft er slechte ervaring mee en daarom boek ik er niet!
Zijn ervaring: Verkeerde vertrekdatum opgegeven voor hen. Ze beweren nog altijd dat ze het niet verkeer hadden, maar hij heeft wel schriftelijk bewijs...

Ik ga boeken met Neckermann, altijd goeie ervaring gehad en iedereen aan wie ik het vraag, heeft er ook goede ervaring mee.
Het is ongeveer hetzelfde systeem als Thomas Cook, heel makkelijk te gebruiken, ook veel neckermanncenters in de buurt... een aanrader :)!

Succes!

An
23-7-2011
 Meld misbruik14-1-2011 16:39:47

Vroegboekkorting en Honeymoon gaan niet samen.. tis het een of het ander. Dan nemen we de vroegboekkorting.. aangezien Honeymoon maar 85 euro is en vroegboekkorting rond de 400 euro

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-1-2011 13:23:37

Idd, is zelden cumuleerbaar!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums