Terug naar overzicht
Ik zou voor de zekerheid mss eens naar een ander reisbureau in de buurt gaan informeren...
Hoi Ann, volgens mij is men verplicht deze kortingen toe te kennen als ze vermeld staan in de brochure. Tenzij er uitdrukkelijk vermeld staat dat deze niet cumuleerbaar zijn! Been stijf houden zou ik zo zeggen!
Ga ik zeker doen!! Enkel bij Neckermann en Thomas Cook hebben ze dit hotel in de brochure staan. Bij Neckermann is er geen korting voor de bruid en bij Thomas Cook wel en dat bij hetzelfde hotel, vind ik ook al een beetje vreemd! Morgen nog eens een poging doen bij beide reisbureaus...
Hallo An Ik had hetzelfde voor met een hotel bij Neckermann. Ik ben gaan informeren dat ik de voordelen nergens in de prijsbijlage vond. Ze keek dit na en verschoot ervan dat het inderdaad niet in de prijsbijlage stond. Dit kon 2 dingen betekenen: OF de prijsbijlage was verkeer OF de brochure was verkeerd. Ze ging dit even uitzoeken en een paar dagen later kreeg ik telefoon dat de brochure foutief was; GEEN honeymoonkortingen dus... Ik vermoed dat het bij jou hetzelfde zal zijn? Groetjes!
Hey, naar welk hotel in Corfu ga je? Wij zijn ook van plan om dit weekend te boeken! Groetjes!
kijk eens op d-reizen.nl daar heb je echt de goedkoopste reizen! staan op nr 1 in nederland qua reisbureau, boek er zelf ook altijd en scheelt heel veel per persoon
Hoi! Wij hebben ook Griekenland helemaal bovenaan staan :)! Toch wel leuk, maar budgetvriendelijk :)! Ik zelf heb geen slechte ervaring met Thomas Cook, maar een collega heeft er slechte ervaring mee en daarom boek ik er niet! Zijn ervaring: Verkeerde vertrekdatum opgegeven voor hen. Ze beweren nog altijd dat ze het niet verkeer hadden, maar hij heeft wel schriftelijk bewijs... Ik ga boeken met Neckermann, altijd goeie ervaring gehad en iedereen aan wie ik het vraag, heeft er ook goede ervaring mee. Het is ongeveer hetzelfde systeem als Thomas Cook, heel makkelijk te gebruiken, ook veel neckermanncenters in de buurt... een aanrader :)! Succes!
Vroegboekkorting en Honeymoon gaan niet samen.. tis het een of het ander. Dan nemen we de vroegboekkorting.. aangezien Honeymoon maar 85 euro is en vroegboekkorting rond de 400 euro
Idd, is zelden cumuleerbaar!