Terug naar overzicht
Volgens mij ga je nog goed op tijd zijn! De meeste winkels vragen om 6maand op voorhand te komen passen zodat alles zeker op tijd klaar is! Maar, toen ik voor mijn kleedje ben gaan kijken, zeiden ze dat ze mijn maten nog niet gingen nemen.... dat ik eind februari - begin maart mijn kleedje moest gaan passen en dat ze het dan pas gingen bestellen... wat wil zeggen: 4 maand op voorhand! Je moet helemaal niet bang zijn dat de mooiste kleedjes al zullen weg zijn! Een 'normale' bruidswinkel heeft paskleedjes en die worden niet verkocht. Als je je kleedje gekozen hebt, dan bestellen ze een nieuw voor je! Waar ik mijn kleedje heb gekocht wordt er rekening gehouden of er hetzelfde kleedje gekocht is binnen de zoveel km van waar je trouwt. Als je dus op dezelfde dag trouwt als iemand anders die jouw droomkleedje eerst heeft gekozen, dan heb je natuurlijk pech, maar hoe vaak komt dat voor :)! Amai... het worden drukken maanden... tweede kindje, de trouw, Succes!
Je zal zeker nog op tijd zijn. Ik trouw 5 februari, en ben mijn kleedje gaan kiezen de eerste week van december...Ze zeiden wel dat ik wat laat was, maar je ziet dat het lukt
niet te veel zorgen maken meid, die winkels zeggen allemaal zolang op voorhand en eens je besteld hebt nemen zij ook ruim de tijd tot aan de eerste echte pasbeurt, geniet maar lekker van je zwangerschap en de geboorte van jullie kindje en erna heb je tijd om je droom kleedje te vinden. groetjes
Hallo Tine, het zal geen probleem zijn om in maart nog een bruidsjurk te zoeken hoor, maar bij sommige fabrikanten zit er wel een levertermijn van 3 tot 6 maanden. Maar van de andere kant zijn er ook fabrikanten die vrij snel kunnen leveren, dus je ziet ... maak je maar geen zorgen! Profiteer zeker nog van die laatste weken zwangerschap en je eerste weken met je baby (en de rest van je gezin uiteraard). Ga dan - volledig ontspannen - op zoek naar je droomjurk. Nog veel succes met je bevalling en de voorbereidingen van je huwelijk! Marita www.bruidsparadijs.be