TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lies
2-7-2011
|
14-1-2011 20:24:27
Hoi Elke,
dat is toch super! Ik heb er ook een aantal gepast toen ik op zoek was naar een kleedje, maar niet mijn ding gevonden... Anders was het zeker een optie!
En het belangrijkste zeg je zelf, je voelt je er goed in en dat zal je ook uitstralen! En als je straalt doet kleur, vorm,... er toch lang niet meer toe!
Wanneer trouw je?
|
|
joke
13-8-2011
|
14-1-2011 20:34:27
hoi meid,
net zoals Lies al zei, als je je er goed in voelt straal
je dat uit, dus zeker niet twijfelen aan je keuze, anders
is niet negatief hé. Je hebt dat gekozen omdat het bij
je paste en de dag dat je het aan hebt zal dat gevoel
zeker en vast terug komen.
groetjes
|
|
Elisabeth
17-9-2011
|
14-1-2011 20:52:49
Ik zou dit ook leuk vinden maar twijfel nog een beetje... weet dan ook niet goed welke schoenen ik er best onder doe... ben niet van de grootste... Ik ben er met andere woorden ook nog niet echt uit...
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
15-1-2011 11:17:08
Hoi! Ik heb een kort jurkje gekozen! Op de moment zelf was ik overtuigd, dacht ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa De verkoopster zei "als je een kort jurkje draagt, dan moet je lef hebben" Nuja, lef heb ik wel genoeg, maar ik ben zoals altijd bang voor de reacties! Het is helemaal niet traditioneel en niemand zal et verwachten... Momenteel heb ik er mijn twijfels over... maar eind februari mag ik terug gaan passen... de twijfels zullen dan weer weg zijn :)! Ik weet dus hoe je je voelt :) Als je blijft twijfelen, dan moet je gewoon eens naar de winkel bellen en vragen om nog eens langs te gaan..... zodra je het aanhebt, zal je wel weten wat te doen :)
|
|
An
23-7-2011
|
15-1-2011 11:49:35
Is het een kort kleed of een lang... gewoon doen waar jullie je goed bij voelen! Reacties krijg je toch altijd lijkt mij (over kleur, kleed,.... weet ik veel) Niks van aantrekken het is jullie dag en zolang jij je goed voelt kan de rest van reacties je gestolen worden!!
|
|
Friedl
2-7-2010
|
15-1-2011 16:56:44
Het is jouw trouwkleed, dus je doet hierbij gewoon wat je zelf wil ! Ik wou ook een kort trouwkleed, uiteindelijk is het een speciaal gemaakt halfkort, halflang kleed geworden - heel speciaal al zeg ik het zelf, maar ik ben dan ook een beetje een speciaal geval... ;-)
|
|
Fredie
26-6-2010
|
15-1-2011 17:12:50
Hey Elke, ook ik denk dat vooral jij je goed moet voelen in je jurk, of die nu lang, kort, bontgekleurd of zwart is... Mijn nicht zat een beetje met een zelfde probleem ; zij wilde zelfs geen jurk maar een broek maar twijfelde ook erg. Zou ik ? Zou ik niet ? Ze had me gevraagd om mee te gaan voor de pas. Het was wel mooi maar er "ontbrak" iets feestelijks aan die outfit vonden wij ; haar mama en ik. We probeerden met een sleep in tulle, aan de taille vastgemaakt maar dat was dan weer té. Uiteindelijk heeft haar mama een soort lange zijden "wikkelrok" gemaakt, die ze over haar broek droeg. Het topje was lang genoeg om de taille weg te stoppen. Het was prachtig en 's avonds voor het dansfeest, heeft ze de rok er afgehaald. Uiteindelijk was ze super blij met deze oplossing.
|
|
Katleen
24-9-2011
|
16-1-2011 13:41:48
Wat voor kleed je ook hebt, iedereen is op een gegeven moment nerveus en begint te twijfelen of een ander niet beter geweest was. Als jij je goed voelt, zal je stralen en dat is het belangrijkste. En er zal over gesproken worden, maar dat is net de bedoeling he. De bruid wordt altijd onder de loep genomen... :-)
|
|
tine
25-6-2011
|
19-1-2011 19:48:18
Hallo,
waarom omgeving antwerpen (noorderkempen) kan je korte/halflange trouwkleden vinden? Gewoon in een trouwwinkel?
Ik ben op zoek naar een kleed tot op mn knieen ongeveer.
groetjes
|
|
barbara
1-10-2011
|
23-1-2011 19:29:15
hallo,
ben even nieuwsgierig: van welk merk is je korte jurk? ik ben echt op zoek naar eentje tot (vlak boven) de knie...
groetjes
|
|
karen
31-5-2011
|
24-1-2011 17:10:06
hoi,
Wat ik me nog afvraag ivm een korte trouwjurk: hoe lossen jullie dat op als het een koude dag blijkt te zijn...? gewoon de hele dag kou hebben? Dat is eigenlijk het enige dat me doet twijfel aan kort...nylons is toch ook geen zicht eh?
groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|