Terug naar overzicht
Dus die bestaan ook in het wit?
Hoi Ce, bedankt voor de tip! Op de website staan alle winkels waar ze verkocht worden en ik ga morgen zeker op zoek want vond de juiste kleur niet... Fingers crossed! xxx
Dankje voor de Tip! Ik ga zeker kijken!! xx
dank je voor de tip, ga zeker is een kijkje nemen groetjes x
ik zie op de site van Noe Pumps dat ze er veel kleuren hebben maar ik vermoed dat de winkels die niet allemaal zullen hebben?Ofwel?
Ik heb de mijne al gekocht... damn :-)... maar het is ook een gelijkaardige pump geworden... alleen wel een dikke 40 euro duurder...
Thanks voor de tip! Ze zien er leuk uit dus zeker de moeite waard om eens naar te kijken;-) xxx
ik heb vandaag ook mijn schoenen gekocht => bruidsschoenen van Rainbow in ivoor zijde 180€ maar aan mijn voetjes voelen ze als sokken dus ik heb het er wel voor over!
prachtig i love pumps!!!!
Ce, Kan je de schoenen ook online kopen? er staat dat het een online shop is, maar ik kan deze toch nt vinden... thx!
Weet er iemand vanaf welke schoenmaat deze gaan ?
goh, online, da weet ik niet... waarschijnlijk kan je ze wel ergens vinden. ik heb vandaag in 2 winkels achter de Noë's gevraagd, ze nieuwe collectie is vollop in de winkels aan t binnenkomen, dus ze hadden nog niet alle maten, alle kleuren en alle hakhoogtes. ik denk dat je in de officiele winkel in Waregem t meeste kans maakt. Maar ze zijn er ook in wit, beige, enz
Eventueel kan je ergens gaan passen (kleur maakt niet uit) en dan vragen of ze de juiste kleur bestellen... of eerst bellen om te vragen of ze die maat/kleur hebben? ah ja, ze zijn er ook in halve maten ! ideaal, he?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze van maat 36 t.e.m 42 gingen