Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar blijven met cadeaus?

15-1-2011 17:12:44
Wij hebben op onze uitnodigingen geplaatst dat we graag geld als cadeau zouden krijgen. We hebben bij AVA ook een grote hartvormige enveloppendoos gekocht.
Maar nu vroeg ik mij af: waar blijf je met deze doos en andere cadeaus eens het feest echt begint? Het feest is in een parochiezaal, dus we kunnen het niet ergens opbergen ofzo. Iemand een idee?

Nathalie
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 923

joke
13-8-2011
 Meld misbruik15-1-2011 17:39:07

hoi

wij doen ons feest ook in een parochiezaal, maar wij hebben een kleine ruimte apart
en daar hadden wij gedacht om dat te leggen.
Als dat er bij jullie niet is, is het wat moeilijker uiteraard, misschien de inhoud uit de doos
doen en bij ouders in de handtas of in koffer van auto of zo.
Cadeaus zonder geld kan je misschien wel in de zaal op een tafel laten staan tijdens het feest.

groetjes

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik15-1-2011 17:48:19

Hallo,

Je moet inderdaad oppassen met die doos, ik heb nogal gehoord dat deze gestolen was op het feest. Bij ons is mijn tante ze naar huis gaan brengen. Zij woonde niet zover van de zaal. Dat leek ons het veiligste.

Groetjes
Annelies

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik15-1-2011 17:56:13

Heyhey,

Bij ons heeft onze feestzaal ook een aparte bergruimte die op slot kan en waarvan enkel wij de sleutel krijgen. Deze kunnen we dan ook gebruiken om de enveloppedoos te zetten en ook handtassen enz van de suite :-). Is er in jullie parochiezaal echt nergens een deur die op slot kan ofzo? Of anders moeten jullie misschien een kluisje voorzien? In de Makro ofzo kan je dat tegenwoordig wel kopen :-).

Groetjes!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-1-2011 18:17:53

Hey,

Ons feest was ook in een parochiezaal en wij hebben de doos als het feest begon gewoon in onze auto gezet... de ander geschenken daar hadden wij 2 tafels voorzien.. met onder de tafels paar emmers met water, als je een bos bloemen krijgt kan je ze er gelijk in zetten.

Groetjes Frida

Benjamin en Sara
28-5-2011
 Meld misbruik15-1-2011 19:32:28

Hey,
de cadeaus gaan we gewoon op tafels laten staan en idd de bloemen kunnen in emmers water staan onder de tafel. De enveloppen dachten we in een kluisje in de auto van mijn schoonouders te steken. Nadien gaan we in dezelfde B&B logeren dus we kunnen het 'smorgens terug uitwisselen als we vertrekken.

Voor het in de zaal zelf tijdelijk op te bergen heb ik bij Lucas een ronde doos gekocht. Die heb ik helemaal geschilderd en versierd. Ik ga er voor zorgen dat die op het feest zelf niet zomaar open gemaakt kan worden zonder dat je het meteen zou merken.

Groetjes Sara

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-1-2011 19:41:15

In een auto zetten vind ik nu toch ook niet direct veilig, hoor... Dieven weten ook wel dat je op een trouwfeest je auto niet in het oog houdt en dit een gemakkelijk doelwit is...
Nee, ik zou toch opteren voor het ergens in de zaal op te bergen.

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik15-1-2011 23:26:37

Inderdaad, ik zou de auto ook niet vertrouwen. Ik zou eerder iemand uit de familie vertrouwen die het misschien bij jou of hem/haar zelf thuis kan gaan leggen of bijhouden. Per slot van rekening moet je misschien al 't één en 't ander afrekenen de avond zelf (DJ, cateraar, naargelang je feest) en kun je een deel van het geld hiervoor gebruiken. De rest echt aan één iemand toevertrouwen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...