Terug naar overzicht
hoi wij doen ons feest ook in een parochiezaal, maar wij hebben een kleine ruimte apart en daar hadden wij gedacht om dat te leggen. Als dat er bij jullie niet is, is het wat moeilijker uiteraard, misschien de inhoud uit de doos doen en bij ouders in de handtas of in koffer van auto of zo. Cadeaus zonder geld kan je misschien wel in de zaal op een tafel laten staan tijdens het feest. groetjes
Hallo, Je moet inderdaad oppassen met die doos, ik heb nogal gehoord dat deze gestolen was op het feest. Bij ons is mijn tante ze naar huis gaan brengen. Zij woonde niet zover van de zaal. Dat leek ons het veiligste. Groetjes Annelies
Heyhey, Bij ons heeft onze feestzaal ook een aparte bergruimte die op slot kan en waarvan enkel wij de sleutel krijgen. Deze kunnen we dan ook gebruiken om de enveloppedoos te zetten en ook handtassen enz van de suite :-). Is er in jullie parochiezaal echt nergens een deur die op slot kan ofzo? Of anders moeten jullie misschien een kluisje voorzien? In de Makro ofzo kan je dat tegenwoordig wel kopen :-). Groetjes!
Hey, Ons feest was ook in een parochiezaal en wij hebben de doos als het feest begon gewoon in onze auto gezet... de ander geschenken daar hadden wij 2 tafels voorzien.. met onder de tafels paar emmers met water, als je een bos bloemen krijgt kan je ze er gelijk in zetten. Groetjes Frida
Hey, de cadeaus gaan we gewoon op tafels laten staan en idd de bloemen kunnen in emmers water staan onder de tafel. De enveloppen dachten we in een kluisje in de auto van mijn schoonouders te steken. Nadien gaan we in dezelfde B&B logeren dus we kunnen het 'smorgens terug uitwisselen als we vertrekken. Voor het in de zaal zelf tijdelijk op te bergen heb ik bij Lucas een ronde doos gekocht. Die heb ik helemaal geschilderd en versierd. Ik ga er voor zorgen dat die op het feest zelf niet zomaar open gemaakt kan worden zonder dat je het meteen zou merken. Groetjes Sara
In een auto zetten vind ik nu toch ook niet direct veilig, hoor... Dieven weten ook wel dat je op een trouwfeest je auto niet in het oog houdt en dit een gemakkelijk doelwit is... Nee, ik zou toch opteren voor het ergens in de zaal op te bergen.
Inderdaad, ik zou de auto ook niet vertrouwen. Ik zou eerder iemand uit de familie vertrouwen die het misschien bij jou of hem/haar zelf thuis kan gaan leggen of bijhouden. Per slot van rekening moet je misschien al 't één en 't ander afrekenen de avond zelf (DJ, cateraar, naargelang je feest) en kun je een deel van het geld hiervoor gebruiken. De rest echt aan één iemand toevertrouwen.