Terug naar overzicht
Hallo Sarah,Ik ben vorig jaar getrouwd en we zijn ook naar Mexico (Playa Del Carmen) getrokken. We zijn wel in mei geweest. We betaalden een dikke 3600 euro voor 7 dagen all incl. met uitstappen erbij, dit was wel een last minute. De uitstappen hebben we ter plaatse geboekt. Is zeker de moeite om erbij te nemen, want op enkel het hotel geraak je snel uitgekeken.Als je op voorhand laat weten dat je op huwelijksreis bent, dan krijg je een klein extraatje op de kamer.Kijk zeker ook even na hoe het weer is ter plaatse in die periode, je wil zeker niet opgesloten zitten met slecht weer ! ;-)Veel succes !!Groetjes,Beth
Hoi, Mexico is mijn 2e thuis :-) Ik ga er sinds 10 jaar een 2tal keer per jaar heen, omdat ik iemand ken die r woont...Het is er echt zalig!! En met jullie budget zeker te doen! Ik ga eigenlijk altijd nr Cancun, mr ben ook al in Playa del Carmen geweest...Cancun is groeter, er is iets meer te doen. PdC is gwn gezelliger, mr na een paar dagen heb je echt wel alles gezien. Je kan natuurlijk uitstapjes doen,...je vervelen is geen optie! Check eens op www.skytours.be Mijn vriend en ik zijn in oktober nr Cancun geweest (hotel Be Live aka Viva Oasis voor 2400 eur pp vr 2 weken)
sorry, het is www.skytours.nl
wij zijn naar puerto vallarta geweest. Super was het! Kijk een op www.d-reizen.nl heel vaak is het daar veel goedkoper reizen, ik boek elke vakantie daar, je vliegt dan (vaak) uit nederland maar mijn ervaring is dat het soms wel 500 euro per persoon goedkoper is dan boeken vanuit belgie! succes