Terug naar overzicht
het zijn super mooie ringen maar heel duur,maar zeer kwaliteitsvol. mail hem en je krijgt een lijst
Hey,Wij hebben een afspraak gemaakt om zelf mijn trouwring gaan te maken. Om zelf je ring te maken kost het ongeveer 800euro zonder steentjes niet echt goedkoop maar omdat mijn man geen ring wil dragen hadden we wat extra budget voor die van mij. Ik vind het wel een romantisch idee dat we dan toch samen mijn ring kunnen ontwerpen en maken.Grtjs
Hallo! Onze ringen komen van hem, en ze zijn super mooi! heb niet lang moeten twijfelen, mijn ring is onbewerkt wit goud en bezet met 9briljantjes en mijn verloofde zijn ring is ook onbewerkt wit goud. Ik vind hem zeker niet overdreven duur, hij levert mooi werk en de ringen zijn uniek, exclusief en tijdsloos. Uiteindelijk is je trouwring de ring die je voor altijd zal dragen, dan mag hij toch helemaal je zijn zijn é! We hebben onze ringen trouwns al ontvangen, ben echt super content. Kan hem alleen maar aanraden! groetjes Nathalie
@tania: welk alternatief hebben jullie dan voor je man? @nathalie: mag ik zo nieuwsgierig zijn te vragen hoeveel hij kost?
Hoi, Onze ringen samen kwamen op 1490euro! dat is niet echt super goedkoop, maar mijn ring is bezet met 9briljantjes 0.03, heel mooi vind ik zelf, dus zijn prijs zeker wel waard!hoop dat je daar verder mee kan, laat maar weten wat je hebt beslist.GroetjesNathalie
Hoi Ook wij gaan onze ringen zelf gaan maken bij hem. Mijn verloofde heeft voor de verloving mij geen verlovingsring gekocht, maar een ketting en bijpassende oorringen (met briljanten) van bij Wim. Ik vind hem ook niet overdreven duur. De prijzen die hij heeft, zijn rechtevenredig met het werk dat hij levert!
Ook wij gaan onze ringen bij hem kiezen, we hebben er al enkele gepast bij hem op de trouwbeurs, ze zijn echt prachtig! Vier maand op voorhand langskomen voor de ringen is ruim voldoende zei hij toen...
@elke: nog geen alternatief gevonden voor mijn man. Hij draagt geen juwelen, dus ook geen ketting of horloge en een tatoeage (van een ring) ziet hij ook niet zitten. 'k ga er mij niet druk over maken, als ik nog een leuke oplossing moest vinden is tot mooi meegenomen en anders ik krijg toch mijn ring en daar ben ik al super blij mee ;-)
Wij hebben net voor nieuwjaar onze ringen bij Wim gekocht, hele simpele in onbewerkt wit goud, met 2 steentjes bij mij en geen bij mijn vriend. We betalen € 1340 en zouden ze in april al kunnen gaan halen! Ze zijn supervriendelijk! We hebben wat moeten wachten omdat de 2 koppels voor ons er een hele tijd over deden, op 20 minuutjes hadden wij gekozen en gekocht.
Wij zijn ook tussen Kerst en Nieuwjaar onze ringen gaan kiezen. Onze ringen kosten 1600€. Ze zijn héél erg mooi. Je krijgt tijd genoeg om een keuze te maken (ze rekenen op +/- 1 uur). Er zijn ook goedkopere ringen. De mensen voor ons kozen er van 1250,-€. De onze zijn klaar tegen eind maart.
Als ik op je gemak wil kiezen, kan je ook een afspraak maken om na sluitingstijd even langs te gaan. aangezien ik de eeuwige twijfelaar ben, hebben we dat gedaan. Wim stelde zelf voor om rond half 8 's avonds te komen, blijkbaar gebeurt dit vaker. Op 40 minuutjes was het bij ons in kannen en kruiken!
ook onze ringen komen van daar. allebei ons ringen zijn van onbewerkt wit goud, de mijne met 5 briljantjes, samen zo een 1600 euro ze zouden 26 maart klaar zijn maar we hebben ze nu al een drietal weken, veel vroeger dus!!! en we vinden ze prachtig!!!