Terug naar overzicht
Ik denk wel dat dit gaat ja! Een bruidstaart of zoiets is ook héél leuk!
Tuurlijk gaat dit samen ! Iedereen lust BBQ en iedereen lust dessertjes Maar misschien kan je wel eerder zorgen voor zomerse dessrts, vb soorten ijs, kleine koekjes/cupcakes (citroen is heel fris), fruitsalades (vb fruit met chocoladefontein), en geen te zware slagroomdesserts of zware kazen...
Wij hebben dit ook gedaan. Gaat perfect!
Dessertbuffet kan A-L-T-I-J-D! :-)
Wij gaan dit ook doen!
Wij doen dat ook hoor
Oke.. ben al iets meer overtuigd!! Maar een tweede: doen jullie dit dan vlak na jullie eten (BBQ of menu) of wachten jullie ook tot middernacht??? Want het lijkt me het dansfeest zo te doorbreken;...
Wij doen ook eerst een BBQ en dan een dessertbuffet. Er zijn trouwens nog enkele gasten die dan bij het dessertbuffet en het dansfeest aansluiten, die niet aanwezig zullen zijn op de BBQ. Wij houden ons dessertbuffet vlak voor de openingsdans (zoals o de meeste feesten denk ik). Groetjes
Wij doen ook een dessertenbuffet, maar laten dat idd pas later op de avond beginnen, zodat iedereen tijd heeft om het diner een beetje te verteren.
Wij doen ook een BBQ en dessertenbuffet :) Maar wij zijn er nog niet juist uit wanneer we het buffet laten beginnen.. We hebben nog wel even tijd om na te denken! ;)
Wij doen een bruidstaart om middernacht :)
Misschien op de uitnodiging ook vermelden dat er dessertenbuffet is? Dan proppen mensen zich niet vol met de BBQ... :p