TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elisabeth
17-9-2011
|
17-1-2011 7:39:31
Hai, misschien kan je haar een witte jurk met rood accent aantrekken? of met rode schoentjes eronder? dan kan je als accentkleur of themakleur rood gebruiken... doen wij ook :) ons meisje is dol op rood, ik wil daar ook rekening mee houden en daarom onze keuze :)
|
|
Nathalie
17-9-2011
|
17-1-2011 9:45:40
Hey Cindy, Je moet inderdaad kijken wat je staat en wat niet. Mijn kleedje heb ik vorige week gekocht. En het is totaal niet wat ik had verwacht, integendeel. De dingen die ik op internet en in de boekjes mooi vond, stonden me niet! Je kan altijd eens gaan kijken en passen, je hoeft immers niet onmiddellijk te beslissen hé. Groetjes,
|
|
Leontine
3-6-2011
|
17-1-2011 10:06:07
Of jij in het rood met witte bloemen en zij in het wit met rode bloemen...
|
|
Evelien
4-6-2011
|
17-1-2011 11:19:14
Je kan voor haar een wit kleedje voorzien maar accenten in de kleur van je kleed kiezen:
Schoentjes
Bloemen
Haaraccesoires
Lint of strik rond het middel bij het kleedje
...
|
|
frida
6-2-2010
|
17-1-2011 12:28:52
Hey,
Ik ben het eens met evelien, gewwon wat accenten voorzien bij je dochtertje die in jou kleed voorkomen..
|
|
Véronique
31-7-2009
|
17-1-2011 19:06:01
Ik ben het eens met hierboven! Tuurlijk kan dat!
Maar... ik had nooit gedacht dat ik in het ijsblauw zou trouwen! En toch is het gebeurd! Dus je weet maar nooit... ;-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|