Terug naar overzicht
Ik had mijn boekje wel 3x doorgestuurd naar de pastoor en nooit antwoord gekregen... Van de pastoraal werkster wel vrijwel onmiddellijk antwoord, maar de pastoor heeft natuurlijk het laatste woord. Hij heeft daar pas iets over gezegd, toen we bij hem op gesprek gingen...
Bij ons heeft de pastoor direct weergestuurd dat het goed was. Maar ik zou me er geen zorgen in maken. Misschien heeft die man een paar dagen zijn mail niet gecontroleerd. En daarbij, hij zal nooit zeggen dat jullie het volledig moeten aanpassen. Het is JULLIE mis en als je je aan de opbouw hebt gehouden en ook rekening hebt gehouden met de regeltjes (vb. wij moeten in de geloften voornaam gebruiken en niet 'schatteke' ofzo...) dan zullen jullie geen grote veranderingen meer moeten doen. Wat wij bijvoorbeeld moesten veranderen: voornamen ipv troetelnamen in de gelofte, priester een bepaalde tekst laten lezen ipv lector en een stukje dat geschrapt werd omdat de inhoud op hetzelfde neerkwam. Voor de rest was het picco bello... . Bel hem anders eens op? Dan ben je gerust! Grtjs, SOfie.
Wij zijn bij hem geweest met de proef en het duurde nog geen 10 min. Die heeft alles gelezen terwijl wij erbij zaten en direct commentaar gegeven. Groetjes