TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
23-6-2012
|
17-1-2011 19:49:05
Hey Lynntje,
Zoals je intussen al weet trouwen wij ook in domein 't Meersdael, maar dan wel in juni. Ben ook superbenieuwd of er nog bruidjes zijn die voor 't Meersdael gekozen hebben!!
Liefs,
Nathalie
|
|
Lynn
21-9-2012
|
17-1-2011 19:56:23
Ik was je nog niet vergeten Nathalie ;-) Idd kei leuk dat je ook trouwt int Meersdael, kvind het er zo verschrikkelijk mooi! En hoe staat het bij jou met de voorbereidingen? Groetjes
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
17-1-2011 20:14:26
Wij vinden het er ook wondermooi! Het is ècht exact wat we zochten! De voorbereidingen vlotten goed: we hebben nu al volgende zaken geregeld: locatie, DJ, ceremoniemeester, 2 live-bandjes, vervoer, fotograaf & videograaf. Dit weekend ga ik met mijn verloofde en mijn schoonouders naar de huwelijksbeurs in Gent. Verder gaan we deze lente/zomer een afspraak maken met de DJ en de mensen van de huwelijksviering. In het najaar gaan we dan kijken voor een trouwkleedje, ringen, uitnodigingen en een bloemist. Dit jaar kunnen we het dus iets rustiger aan doen aangezien we toch al vrij veel vastliggen hebben. Hoe staat het bij jullie? Wat hebben jullie zoal geregeld?
Liefs,
Nathalie
|
|
Lynn
21-9-2012
|
17-1-2011 20:55:23
Wij hebben uiteraard onze locatie al vastgelegd, met Dj. In februari gaan we de smaak en het ontwerp van onze huwelijkstaart bespreken. Ook in februari gaan we de auto's voor het vervoer is bekijken en dan wrs wel vastleggen. Dan in maart/april gaan we ons bezighouden met de videograaf en de "priester". We hebben ook al 2 fotografen (mijn tante en een bevriende collega). En we hebben al een idee voor de bloemen, op een website hebben we echt prachtige bloemstukken gezien voor de feestzaal, die ons mama zal maken (ze is bloemiste in haar vrije tijd en maakt echt prachtige stukken). Eigenlijk hebben we al ideeën voor alles ivm ons huwelijk, maar we leggen ze stap voor stap vast. De huwelijksbeurs is echt leuk ze, wij zijn in antwerpen geweest, dat was in oktober als ik me niet vergis. Je doet er niet echt nieuwe ideeën op, maar het is wel leuk om zo helemaal ondergedompeld te worden in de huwelijkssfeer. Je kan dan echt zo wegdromen zonder "rare" blikken te krijgen. Veel succes, geniet van de beurs en vele groetjes! Ps.: Heb je ook onze trouwzaal gezien in het programma "Mijn Trouwdag", ze was echt PRACHTIG!!!! :-D
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
18-1-2011 8:19:33
Hey Lynn,
Jullie zitten duidelijk ook niet stil :) De voorbereidingen zijn zo leuk he!
Ik heb ook veel te veel ideeën. Gelukkig is mijn verloofde er dan om hierin een beetje te "snoeien", wat haalbaar is en wat niet (ik droom soms nogal weg :)).
Ik kijk echt uit naar de beurs dit weekend. We zien wel of het meevalt of tegenvalt.
Ik heb "mijn trouwdag" gemist. Weet je toevallig nog wanneer die aflevering precies was? Dan bestel ik die via de digibox want ben wel benieuwd :)
Liefs,
Nathalie
|
|
Lynn
21-9-2012
|
18-1-2011 10:15:33
Hey Nathalie Ik heb vlug is op onzen digibox gekeken hè, de aflevering waarin onze droomzaal mooi in beeld komt is aflevering 22 van jaargang 1 (Jessica & Kenny uit Zelzate), ze is uitgezonden op dinsdag 7 december van 23u20 tot 00u10 (ze hebben dezelfde aflevering ook vroeger op de avond uitgezonden, maar die heb ik niet opgenomen) Vele groetjes en veel kijkplezier ;-)
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
18-1-2011 12:33:36
Hoi dames,
Wij trouwen ook op deze prachtige locatie, we zijn er compleet weg van! Hebben jullie ook de huis DJ geboekt?
Liefs,
Lindsy
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
18-1-2011 13:03:08
Hey Lindsy,
Joepie, nog iemand die voor 't Meersdael gekozen heeft!! :) Wij hebben de huis-DJ NICK wel geboekt omdat we er zoveel goeds over gehoord hadden via vriendinnen/collega's. Hij is ietsje duurder dan gemiddeld maar voor een spetterend dansfeest (wat wij toch wel een belangrijk onderdeel van de dag vinden) hebben we dat er graag voor over. We kenden ook niet onmiddellijk een andere DJ waar we goede referenties van hadden dus was de keuze bij ons snel gemaakt.
Hoe ver sta jij met de voorbereidingen? Je trouwt vòòr Lynn & mij :)
Liefs,
Nathalie
|
|
Lynn
21-9-2012
|
18-1-2011 13:25:47
Wij hebben ook de huis dj Nick vastgelegd, hebben hem nog niet bezig gezien of gehoord, maar de mensen van 't meersdael hebben gezegd dat hij echt goed is. Na een bezoekje aan zijn website hebben we dan toch voor hem gekozen :) Laat me zeker weten hoe hij was! Groetjes
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
19-1-2011 12:20:47
Wij hebben al een gesprek gehad met de DJ en het is echt een hele toffe man! We hebben er echt alle vertrouwen in: hij stelde erg gerichte vragen (wat zeker wél, wat zeker niet, gaf voorbeelden van mogelijkheden enzovoort) en wist duidelijk heel goed waar hij mee bezig was. Zijn prijs ligt inderdaad misschien iets hoger dan gemiddeld, maar voor een dansfeest dat op wieltjes loopt hebben wij dat graag over!
Ligt nu reeds vast: zaal en DJ dus, fotograaf, vervoer, ceremoniemeester en de datum is doorgegeven aan de pastoor. In februari zouden we eens naar de gemeente gaan om te horen welke papieren we moeten afgeven bij de aangifte van den trouw en hoe ver op voorhand dit kan/mag. Daarna leggen we het uur vast in de kerk. Ik zal maar gerust zijn als die uren vastliggen! Voor de rest zit het ideale scenario al in ons hoofd en overlopen we alles stap voor stap.
Leuk hé, zover op voorhand alles rustig kunnen plannen!
xxx
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
19-1-2011 12:47:44
@ Lynn: Ik heb gisterenavond meer dan een half uur gezocht op onze DIGI-box maar ik kan blijkbaar geen afleveringen van "Mijn Trouwdag" bestellen/herbekijken :( Vind ik echt jammer want had wel graag eens live-beelden gezien van een feest in 't Meersdael! Wie weet komen er nog heruitzendingen!
@ Lindsy: Jullie hebben ongeveer hetzelfde geregeld als wij! Ik kijk echt uit naar de ontmoeting met de DJ! Hopelijk valt het bij ons ook zo goed mee. Is inderdaad zaaaalig als je alle tijd hebt en alle keuzes nog open hebt liggen om op je gemakje alles samen met je verloofde te regelen. Geen stress :)
Liefs,
Nathalie
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
19-1-2011 16:32:58
@ Nathalie: die ontmoeting met de DJ komt helemaal goed, echt waar!
Hebben jullie al een idee van wat jullie gaan bestellen om te eten? Er zijn zoveel mogelijkheden dat we het even niet meer weten! Ons eerste idee was het landenbuffet en als dessert de bruidstaart. Vóór het avondfeest hebben wij ook een receptie gepland.
Van welke regio zijn jullie eigenlijk afkomstig? Wij wonen in Stekene.
Liefs
|
|
Lynn
21-9-2012
|
19-1-2011 18:41:31
We twijfelen nog tussen het landenbuffet en het luxe buffet. Als dessert nemen we een bruidstaart van bij petit gateau. Ik ben van sint-amands aan de schelde (regio klein-brabant) en mijn verloofde is van Oud-Turnhout. Groetjes!
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
20-1-2011 8:30:04
Heyhey,
Mijn vriend is Nederlander (uit Groningen) maar we wonen al anderhalf jaar samen in Mariakerke, vlak naast Gent.
Wij hopen op goed weer en zouden graag om 17u00 een huwelijksviering in de tuin van het domein doen (mijn verloofde is niet gelovig en ik heb zelf weinig met de kerk). Onmiddellijk aansluitend (om 18u00) zouden we de receptie laten doorgaan. We zouden graag om 19u00 aan tafel gaan.
Wij gaan waarschijnlijk een menu aan tafel doen. We zouden voor volgend menu kiezen:
- voorgerecht: zalm- en grietfilet met rivierkreeftjes "Eddy Van Maele" (is blijkbaar met witte wijnsausje)
- hoofdgerecht: eendenborstfilet met asperges en oesterzwammen "Grande Fine" (is congnacsaus) met een bereiding van aardappel
- dessertbord waar ook nog plaats is voor een stukje bruidstaart (we willen zo'n grote Amerikaanse bruidstaart)
- tijdens het dansfeest zullen nog frietjes in puntzakjes opgediend worden.
Komt alles inclusief (receptie, dranken, frietjes, meerkost menu) op € 87 pp.
@ Lynn: Ben je tevreden van Petit Gateau? Heb je al mogen proeven? :) Ik heb gezien dat ze ook op de trouwbeurs in Gent staan dit weekend. We gaan zeker eens kijken bij hen.
Veel liefs,
Nathalie
|
|
Lynn
21-9-2012
|
20-1-2011 15:25:10
@ Nathalie: Kei leuk, wij hebben ook een ceremonie in de tuin met daarna aansluitend een receptie en dan diner en dansfeest. We gaan de 17de februari de smaken die we hebben gekozen gaan proeven bij petit gateau en dan ook het ontwerp van onze bruidstaart bespreken. Groetjes
|
|
azar
1-6-2012
|
28-3-2011 23:59:00
Hi allemaal.
Wij gaan aankomende zaterdag kijken bij Domein 't Meersdael. Wij willen trouwen op een vrijdag in juni 2012, Ik ben heel benieuwd. Dit weekend gaan we locaties bekijken in Belgie. We hebben nu 3 afspraken staan. Kasteel rivierenhof, kasteel ruisbroek en Domein 't Meersdael. Kan niet meer wachten, heb er zo'n zin in. Leuk om te horen dat jullie zo positief zijn over de locatie.
Ik zit alleen wel met het volgende: Wij komen allemaal uit Nederland en ik ga er vanuit dat meer dan de helft van onze gasten een slaapplek zoeken. Ik ben alleen bang dat er te weinig mogelijkheden zijn in de dichtbije omgeving. Hebben jullie tips? Nathalie ik zag dat jou schoonfamilie uit groningen komt. Hoe doen jullie het?
groetjes
|
|
Lynn
21-9-2012
|
29-3-2011 9:54:37
Hey Azar, Ook onze familieleden komen van overal in België. Er is zeker genoeg slaapgelegenheid in de buurt hoor. Je moet er zeker maar is achter vragen, ze helpen je met plezier verder. Verder zou ik Nathalie in een privé bericht contacteren want da kans is klein dat ze dit nog gaat lezen :-) Groetjes en geniet vooral van het domein, het is er werkelijk PRACHTIG !!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|