TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
18-1-2011 16:18:45
bij ons doet de zaal dit - als je zaal dit niet doet, zou ik er toch zelf (laten) maken, desnoods 1 à 2 per tafel...
|
|
Hilde
23-6-2011
|
18-1-2011 16:33:45
wij kiezen er voor om er geen te maken ...ik persoonlijk vind dat wat weggesmeten geld ....Wat doe je tenslotte achteraf met een menukaart ...? In je album plakken? Das dan ééntje, maar al de rest ...?
En geen menukaart houdt het ook wat spannend voor de gasten, zo blijft het voor iedereen een verrassing wat ze gaan eten.
Op een trouwfeest vind ik dat persoonlijk niet echt nodig ....
|
|
lies
2-7-2011
|
18-1-2011 16:39:32
Hoi Ellen,
wij voorzien de menukaarten zelf zodat alles in hetzelfde thema blijft! (Uitnodigingen, naamkaartjes, menu,...) En zo'n grote meerkost is dit ook niet hoor!
xje
|
|
Evelien
9-7-2011
|
18-1-2011 18:17:44
Ik vind dat eigenlijk ook zo'n beetje vreemd... Wij doen een buffet dus is een menu dan nodig? Ik denk het zelf niet...
Is inderdaad wel leuk als je een echt menu hebt :)
En heel erg chique ook wel! Mijn ouders hebben er een paar bewaard van hun huwelijk, zelf geschreven door mijn papa! Wel een leuke herinnering hoor :)
|
|
Evelien
1-9-2012
|
18-1-2011 18:18:09
Hey hey,
Dit wordt zeker nog gedaan hoor :-) Heb persoonlijk nog nooit een feest (communie, trouw, huwelijksverjaardag, ...) meegemaakt zonder menu-kaart (tenzij er natuurlijk geen menu was, maar das iets anders :-)).
Wij gaan deze ook zelf maken in de stijl van onze uitnodigingen maar op sommige locaties zorgt de zaal hiervoor. Ik denk dat je dus best eerst eens even bij de zaal informeert.
Groetjes!
Evelien
|
|
Véronique
31-7-2009
|
18-1-2011 20:17:34
Ik heb die zelf gemaakt! €6 voor 30 kaarten is nu echt geen geld, hé!
Wij hadden er 2 à 3 per tafel: mensen kijken daar even naar en dan ligt dat daar... Dit was ook op aanraden van de zaal. De tijd dat mensen dat meenamen naar huis is echt wel voorbij!
|
|
jeff
27-8-2011
|
18-1-2011 21:17:28
De mijne zijn net af....plezant om te maken, origineel en persoonlijk, 1 per koppel of alleenstaande doe ik.
|
|
Sofie
28-8-2010
|
18-1-2011 21:23:12
Hey,
Wij hebben onze menu zelf gemaakt. Wa waren naar de Ava geweest (in de periode van de comunie- en lentefeesten) en toen hebben we daar voorbeelden van menukaarten gezien en we hebben ons daar op geïnspireerd. Het is veel werk, maar wel heel leuk om te doen!
groetjes en nog veel succes!
Sofie
|
|
Leontine
3-6-2011
|
19-1-2011 8:42:04
Mijn schoonmoeder maakt zelfs persoonlijke menu's voor het kerstdiner terwijl we maar met z'n zessen zijn . Maar wij gaan er ook zelf (laten) maken in dezelfde stijl als onze uitnodiging, gastenboek, enveloppendoos, etc. omdat het dan gewoon een mooi geheel maakt. Daarnaast ken ik een paar van de genodigden goed genoeg om te weten dat ze deze wel zullen meenemen als herinnering. En die meerkost vindt ik het überhaubt al waard om er eentje in mijn trouwdagboek te hebben.
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
19-1-2011 9:43:13
Dat vraag je best aan de zaal.
Ik weet dat er bij ons standaard 2 menu-kaarten per tafel staan, willen we er meer, dan moeten we bijbetalen of zelf maken...
|
|
Sabrina
6-5-2011
|
19-1-2011 12:18:30
Dit wordt idd veelal door de zaal gedaan maar dan wss wel in meerkost,is bij ons toch zo,wij hebben dan ook geopteerd voor alles in dezelfde stijl te doen als de uitnodigingen ed,vind dit toch een klein bijzonder iets dat het geheel wel afmaakt...
|
|
bobo
2-2-2013
|
19-1-2011 15:04:28
Bij onze feestzaal kregen wij de menukaarten (uiteraard met logo van de zaal). Deze hebben wij dan zelf laten drukken bij de drukker.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|