Terug naar overzicht
wij hadden gewoon op onze uitnodiging een envelopje gezet en daarnaast ook ons rekeningnummer. groetjes Angela
Wij zijn dat ook van plan hoor, een enveloppe op de uitnodiging met het rekeningnummer naast. Ik schrijf zelf ook veel liever over.
Hey,Wij hebben hetzelfde gedaan als de bruidjes hierboven, ook met het idee van het geld niet in huis te moeten hebben. Moet zeggen dat 90% geld in een envelop heeft gestoken. Wij hadden hiervoor speciaal een aparte rekening geopend. Ikzelf zou het niet meer doen.
Hey, Persoonlijk voel ik dat als veel veiliger aan, een rekeningnummer. Als iedereen een enveloppe geeft is mij dat vrij onveilig. Je moet met dat geld nog zien veilig naar huis te geraken.... (En is wel een mooi bedragje, dan mag iedereen nog maar 20 euro geven met 100 man....). Wel is het dan dikwijls zo dat mensen niet met lege handen willen toe komen en dan toch nog een bloemetje geven. Ikzelf doe dat dan nooit, buiten een kaartje met leuke spreuk (weet van bij mijn nicht dat zij onvoldoende vazen had thuis om al die boeketjes in te plaatsen, alle tantes hebben er wel een paar gekregen). Alles heeft voor en nadelen. Groetjes Ellen
Wij gaan dat wss niet doen. Ik vind dat nogal raar... dus bij ons zal er alleen een envelopje zijn. Daarbij denk ik dat de gemiddelde mens liever envelopjes geeft, omdat je dan op de dag zelf nog iets kunt geven... Het positieve aan een rekeningnummer is dat als ze storten, dat je weet van wie het is. En dat weten ze ook, dan gaan er sommige volgens mij ook meer geven... xx Liselotte Ik hoop eigenlijk ook op bloemtjes, haha! Veel bruidjes willen dat niet omdat ze direct op huwelijksreis vertrekken en er niets aan hebben. Wij vertrekken pas een maand of twee daarna op huwelijksreis en ik hou zoveel van bloemen :)
Ook bij ons een envelopje gevolgd door rekeningnummer, wordt hier eigenlijk altijd gedaan bij een huwelijk! xxx
Wij hebben ook ons rekeningnummer erop gezet. Dit is vooral leuk voor mensen die om een bepaalde reden niet kunnen komen, ze kunnen toch iets schenken. En ja hoor, enkele donaties werden reeds gestort Wij hadden thema optreden/concert voor onze uitnodiging en het ging als volgt: Toegangsgelden kunnen vrijblijvend gestort worden op: ...
Wij hadden ons rekeningnummer bij de cadeautip geschreven, naast het envelopje en wat was ik blij dat we dat gedaan hadden! Wij hebben daar duizenden euro op gestort gekregen! Ik mag er niet aan denken dat we dat allemaal cash hadden ontvangen! Maar ook nog veel mensen die geld in de enveloppe steken, hoor!
Bedankt voor jullie reactie. Als ik het zo lees is het toch geen slecht idee om te doen. Ik denk dat ik het ook ga doen. Het idee van Rieke om het in het thema te passen vind ik schitterend. Wij hebben nog geen thema, maar de kindjes zijn alvast een rode draad door ons leven en krijgen een grote rol die dag. Misschien wordt dit ons thema wel en kan ik dit doortrekken in onze uitnodigingen. Veel geluk nog voor alle (to be) bruidjes en -gommetjes.
Wij hebben ook een rekeningnummer opgezet... met dit tekstje Mocht U ons met iets willen verrassen...laat het dan op onze rekening passen 000-00100....
Wij hebben er geen enveloppe, varkentje, rekeningnummer opgezet. Vonden dit beide nogal 'bedelachtig'.. dus hebben we op onze uitnodiging een mooie afsluiter gezet waar iedereen wel kan uithalen dat we liever centjes hebben... dus kan iedereen zelf kijken of ze al dan niet iets meebrengen en wat ze meebrengen!! btw.. tegenwoordig kan je ook na sluitingstijd bij vele banken geld storten.. dus zo'n ramp is het niet om met een heleboel envelopjes naar thuis te gaan.. effe tot aan de bank rijden en ze zijn ook weg
Hallo, Wij hadden als kadotip een envelopje en ons rekeningnummer gezet. We hebben hier heel veel positieve reacties op gekregen van de gasten. Dan moesten zij niet voor cash zorgen en wij zaten niet met dat grote bedrag op het feest. Je krijgt natuurlijk ook wel envelopjes met geld erin, maar dat is dan toch niet meer zoveel. Groetjes Annelies